کد مطلب: 

172944
وزیر ارتباطات در جلسه با فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس:

در بخش اینترنت، مشکل کیفیت وجود دارد/ رومینگ ملی در تمام کشور مورد پوشش قرار گرفته است

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، حرکت به سوی دولت صددرصد الکترونیک و استفاده از تولید داخلی را از جمله مباحث مورد تاکید وزیر ارتباطات در جلسه با شورای مرکزی این فراکسیون دانست.
در بخش اینترنت، مشکل کیفیت وجود دارد/ رومینگ ملی در تمام کشور مورد پوشش قرار گرفته است

به گزارش سیتنا، "صفر نعیمی رز" درباره جلسه صبح یکشنبه (26 بهمن ماه) شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با وزیر ارتباطات، گفت: در این جلسه ابتدا وزیر ارتباطات توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های وزارتخانه متبوعه در 6 بخش مخابرات، IT، فضایی، خرد، بانک، تحقیق و پژوهش اعلام کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، افزود: آقای واعظی توضیحاتی در مورد ماموریت هر کدام از این بخشها بیان کرد و گفت ایجاد توازن در حوزه‌های مختلف بر اساس ماده 46 برنامه پنجم و اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده؛ ضمن آنکه اعلام شد در بخش مخابرات در تمام استانها همسان سازی انجام شده و رومینگ ملی در تمام کشور مورد پوشش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات صددرصد به دنبال دولت الکترونیک است و آزادی تکنولوژی در این حوزه را دنبال میکند.

به گفته نعیمی، بر اساس اعلام وزیر ارتباطات در بخش اینترنت مشکل کیفیت وجود دارد ولی با توجه به اینکه در همه دنیا بر ضرورت استفاده از آن تاکید می‌شود، لازم است مورد توجه بیشتری قرار گیرد ضمن آنکه در این حوزه، صیانت و امنیت مدنظر وزارتخانه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای واعظی در ادامه در مورد کانفیگ دیتا توضیحاتی دادند و به گفته وی، این مساله اکنون به مرحله خوبی رسیده است.

واعظی در این جلسه، رویکرد وزارت ارتباطات در بخش تحقیق و تولید را استفاده از جنس ایرانی و محصولات داخلی توصیف کرد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، گفت: در ادامه جلسه سوالاتی از سوی اعضای شورای مرکزی فراکسیون مطرح شد که در خصوص پست بانک، امنیت اخلاقی، تلفن ثابت، خصوصی سازی مخابرات، مشکلات تلفن همراه در مناطق کوهستانی، رومینگ، شبکه های اجتماعی، رعایت حقوق شهروندی و ارتباطات و فضای مجازی بود و وزیر پاسخگوی آنها شد.

به گفته نعیمی، پاسخگویی به مابقی سوالات در جلسه بعدی اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با وزیر ارتباطات مطرح خواهد شد.

پایان پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-15 23:04

افزودن دیدگاه جدید