کد مطلب: 

172836

مبین‌نت دوره‌های آموزشی مجازی رایگان برگزار می‌کند

شرکت ارتباطات مبین‌نت با تأکید بر رشد و گسترش آموزش‌های الکترونیکی و مجازی در کشور، اقدام به تهیه‌ی ویدیوهای آموزشی لینوکس و انتشار آن در سایت دانش‌آباد کرده است.
مبین‌نت دوره‌های آموزشی مجازی رایگان برگزار می‌کند

به گزارش سیتنا، دوره‌ی مجازی آموزش لینوکس توسط یکی از همکاران مبین‌نت، آقای جادی میرمیرانی که از اساتید شناخته‌شده در این حوزه به شمار می‌روند تدریس می‌شود.

علاقه‌مندان برای استفاده‌ی رایگان از این ویدیوها، تنها کافی است به عضویت در وب‌سایت دانش‌آباد درآیند تا از آموزش کاملاً حرفه‌ای که البته به زبانی ساده مباحث لینوکس را مطرح می‌کند، بهره‌مند شوند.

لازم به توضیح است، با فراگیری مباحث مطرح شده در این ویدیوهای با ارزش آموزشی، کاربران می‌توانند با اطمینان در امتحان LPCI1-101 که اولین آزمون معتبر در زمینه‌ی کسب دانش لینوکس است، شرکت نمایند و به راحتی مدرک معتبر آن را دریافت کنند.

با توجه به ضرورت توجه به آموزش‌های مجازی و الکترونیکی در کشور، از کلیه‌ی علاقه‌مندان و نخبگان آموزشی دعوت می‌‌شود در حوزه‌ی تولید محتوای ارزشمند آموزشی با مبین‌نت، به عنوان دارنده‌ی گسترده‌ترین شبکه‌ی ارتباطی باندپهن بی‌سیم در ایران، همکاری کنند. علاقه‌مندان در این زمینه می‌توانند درخواست اعلام همکاری خود را به نشانی ایمیل content@mobinnet.net ارسال نمایند.   

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-09 17:56

افزودن دیدگاه جدید