کدخبر :12922 پرینت
27 بهمن 1392 - 22:34

توجه به حقوق شهروندی در دستور کار شورایعالی فناوری اطلاعات

متن خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: در جلسه کمیسیون راهبردی شورایعالی فناوری اطلاعات که مربوط به بررسی موضوع دولت الکترونیک بود، نکاتی برای تغییر پارادایم از دولت خدمت‌رسان به دولت حکمران طرح شد.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر "محمود واعظی" در آخرین گزارش عملکرد خود در شبکه‎های اجتماعی داخلی ضمن اشاره به  جلسه اخیر کمیسیون راهبردی شورایعالی فناوری اطلاعات نوشت:

 

"به دلیل مشغله های زیاد و سفرهایی که در ایام دهه فجر داشتم نتوانستم در هفته گذشته مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذارم. از فرصت‎ها استفاده کردم و نظرات شما را خواندم و به برخی آنها در آینده خواهم پرداخت.
امروز بعدازظهر کمیسیون راهبردی شورای عالی فناوری اطلاعات تشکیل شد و موضوع بسیار مهم راهبردی دولت الکترونیک مطرح شد.
در این جلسه همکاران از نهادهای مختلف نکات بسیار خوبی را در جهت غنای بیشتر کار ارایه کردند، از جمله نگاه بیشتر به سمت حقوق شهروندی و مسوولیت پذیری بیشتر دولت در ارایه خدمات کیفی به مردم می باشد.
در این راستا پیشنهادات خوبی ارایه شد تا آیین نامه ای که بر اساس نقشه دولت الکترونیک تهیه شده است در جهت پاسخگویی و شفافیت بیشتر دولت در ارایه خدمات فراگیر با سرعت بالاتر تکمیل شود. شفافیت دولت باعث مقابله با فساد و افزایش نظارت شهروندان می شود و این نهایت آرزوی ماست که دولتی داشته باشیم که در حداکثر بهره وری با مشارکت شهروندان و در جهت قانون اساسی به خدمت رسانی و کارآفرینی بپردازد.
در این جلسه همچنین نکاتی برای تغییر پارادایم از دولت خدمت رسان به دولت حکمران و از دولت متصدی به دولت کارآفرین طرح شد و مقرر گردید همه صاحب نظران با این تفاهم نسبت به اغنای بیشتر این اسناد مشارکت نمایند".

 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

It is really a great and hеllpful piewce of information.
I am glad that you simply shared tҺis useful information with us.

Pleasе stay us іnformed like this. Thank yoս for shаring.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.