کدخبر :11850 پرینت
08 دی 1392 - 11:26

نخستین رویداد جامع رایانش ابری و مجازی سازی ایران برگزار میشود

متن خبر

نخستین رویداد جامع رایانش ابری و مجازی‌سازی ایران با عنوان CloudTech طی روزهای 6 و 7 بهمن ماه 92 در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش سیتنا، CloudTech با شعار "رایانش ابری، زیرساخت توسعه" و با هدف فرهنگ‌سازی کلان و بسترسازی تخصصی در کشور در حوزه رایانش ابری برگزار خواهد شد.

 

بنابراین گزارش، بررسی راهکارها و دستاوردهای نوین در عرصه ذخیره سازی و پردازش اطلاعات ، مورد کاوی و ارائه مدل های موفق بین المللی و نمونه های موفق ملی ، انتقال تجربیات در خصوص تکنولوژی های مجازی سازی و فناوری ابری ایران، بررسی امکان استفاده از فناوری ابری در صنعت و دولت الکترونیک و مدلهای آن ، عرضه آخرین دستاوردها و دانش فنی در قالب نمایشگاه تخصصی ، ایجاد بستری برای ورود نیروهای جوان به حوزه فناوریهای ابری و معرفی شرکتهای برتر در حوزه فناوری ابری در کشور از دیگر اهداف برگزاری این رویداد جامع است.

 

مهندس خیام عسگری دبیر ارشد اجرایی این رویداد تصریح کرد: این رویداد با دعوت از برجسته‌ترین استادان از دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین دانش‌آموختگان ایرانی دانشگاه‌های تراز اول جهان، کلیه مباحث مقدماتی تا پیشرفته رایانش ابری را با رعایت استانداردهای بین‌المللی در حوزه های مدیریتی و مهندسی پوشش خواهد داد.

 

سخنرانانی از برخی کشورهای جهان در این رویداد حضور یافته و تجربیات خود را به مخاطبان ارائه می کنند.

 

وی محورها و موضوعات اصلی این رویداد را اینگونه برشمرد: آینده رایانش ابری در جهان و ایران ، معرفی پیشگامان رایانش ابری و بررسی مدل های موفق ، استفاده از رایانش ابری در ارائه خدمات دولتی و بهبود صنعت، استراتژی مهاجرت به رایانش ابری در سازمان ها، آشنایی با انواع تکنولوژی های مجازی سازی و راه اندازی آنها، مدیریت فناوری ابری و امنیت اطلاعات در ابرها .

 

عسگری گفت: نمایشگاه CloudTech که در آن شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات و خدمات در زمینه رایانش ابری و فعالان حوزه های مرتبط به معرفی آخرین دستاوردهای خود میپردازند همزمان با این رویداد برپا خواهد شد.

 

این رویداد جامع برای نخستین بار در ایران با همکاری سازمان های دولتی و دانشگاه های معتبر کشور برگزار می شود.

 

وب‌سایت رویداد در آدرس اینترنتی: http://cloud-tech.ir در دسترس علاقه مندان است.

انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.