کد مطلب: 

11738

حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی

 حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی

دبیر شورای عالی فضای مجازی ضمن حضور خود در مجلس شورای اسلامی با رئیس کمیسیون فرهنگی و برخی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، این بازدید به منظور شناخت، تعامل و همفکری بیشتر کمیسیون‌های فرهنگی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با مرکز ملی فضای مجازی و مباحث مربوط به بودجه سال ۱۳۹۳ در روز یکشنبه یکم دی ماه برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، مهندس حسن انتظاری، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در این بازدید با حجت‌الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضو حقوقی شورای عالی فضای مجازی دیدار و گفتگو کرد و بر ضرورت تعامل و نزدیکی هرچه بیشتر این کمیسیون با مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد.

 

در ادامه این دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی با برخی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن و کارگروه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و فناوری‌های نوین این کمیسیون جلسه داشت که اعتبارات و بودجه مرکز ملی فضای مجازی را مورد بررسی قرار دادند. این دیدار با حضور دکتر عزیز اکبریان نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-24 21:12

افزودن دیدگاه جدید