کد مطلب: 

11017

اندر احوالات وزیری که در پنج شبکه اجتماعی داخلی عضو است!

اندر احوالات وزیری که در پنج شبکه اجتماعی داخلی عضو است!

مسعود فاتح * - در خبرها آمده بود که وزیر ارتباطات در پنج شبکه اجتماعی داخلی عضو شده است؛ بدون آنکه تا لحظه نگارش این مطلب، نامی از این شبکه‎های اجتماعی برده شود و آدرس صفحه شخصی وزیر در این شبکه‎ها معرفی گردد.

 

اگرچه اقدام وزیر محترم ارتباطات برای حضور در شبکه‎های اجتماعی داخلی امری قابل تقدیر تلقی می‎شود، اما نباید از این نکته غافل شد که حضور یک مقام ارشد اجرایی کشور با آن همه مشغله در شبکه‎‎های اجتماعی آن هم در پنج شبکه، ممکن است تنها یک ژست ارتباطاتی تلقی شود و کاربرانی که برای ارتباط با وزیر ارتباطات به دنبال راهی مطمئن می‎گردند را دچار سردرگمی کند.

 

آیا بهتر نبود که آقای وزیر ارتباطات همچون جناب ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تنها در یک شبکه اجتماعی عمومی و پرمخاطب که البته نوع خارجی‎اش مورد تایید ما نیست، عضو می‎شد و همچون جناب ظریف خود به صورت مستقیم با کاربران ارتباط برقرار می‎کرد؟

 

دل مشغولی بنده این است که مبادا مخاطبان حوزه‎ی فناوری اطلاعات و ارتباطات که طیف عظیمی از کاربران اینترنت و سایر سیستم‎های ارتباطی را در بر می‎گیرد و از زمان انتصاب جناب وزیر ارتباطات تاکنون به دنبال راهی برای ارتباط مستقیم با وی می‎گردند و تاکنون موفق به ارتباط دوسویه در فضای مجازی با وی نشده‎اند، از این پس و با این راهکار نیز این امکان را  نیابند که دغدغه‎هایشان را مستقیم با وزیر دولت یازدهم مطرح کنند؛ چراکه طبیعتا هم اینک هم وزیر ارتباطات فرصت نخواهد یافت در پنج شبکه اجتماعی به صورت مستقیم با کاربران در ارتباط باشد و طبیعتا صفحه آقای وزیر در این شبکه ها توسط خود ایشان مدیریت نخواهد شد و آنچه اطرافیان جناب وزیر صلاح بدانند را به اطلاع ایشان خواهند رساند.

 

در نهایت پیشنهاد می‎شود جناب وزیر ارتباطات به جای افتادن در دام مشاورانی که چنین پیشنهادات عوام فریبانه‎ای را مطرح می‎کنند، حضور گسترده و اسمی در شبکه های اجتماعی متعدد را پیشکش همین مشاوران کند و تنها یک پست الکترونیک برای ارتباط مستقیم با کاربران معرفی کرده و البته از همین طریق هم به دغدغه‎های کاربران این حوزه نیز پاسخ دهد.

 

* مدیرمسوول پایگاه خبری سیتنا

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-26 21:53

دیدگاه‌ها

تصویر حسین
سلام فاتح جان صبح به خیر به به چه روز خوبی شد نانمان تو روغن شده شبکه اجتماعی همه چیز را حل می کنه بالاخره شک نکن مشاوران عظیم الشان یک مشاوره ای بدن که 100 روزه که چه عرض کنم 10 روزه ره صدساله فاوا طی شود!! باش تا صبح دولت با تدبیر دبیران و مشاوران برسد. خدائیش شما هم خوب تحلیل می کنید فقط بوق را سر و ته بکنید!!
ارسال شده توسط حسین در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
با سلام لطفن پیام بنده که بیکارم ولی حوصله حضور در هیچ شبکه اجتماعی را ندارم به اقای وزیر با این همه وقت ازادش برسانید: 1.خاهشمند است شعار کمتر بدهند چون کاری در این 100 روز ایشان غیر از شعار ندیدم. 2.در صورت امکان دلیل عمل نکردن به وعده های داده شده را ابلاغ بفرمایند. 3.در صورت ناتوانی از اجرای وعده ها راه را برای سرکار امدن فردی بهتر با استعفا باز کنند(خواب و خیال یک ایرانی) با تشکر از وزارت ارتباطات
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
تا آنجا که من وزیر محترم را می شناسم ایشان اهل تعامل نیستند .فقط جریان یک سویه اطلاعات و دستور دادن را ددست دارند.کارمند سابق مخابرات
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر علی رضا زارع
بنده نیز بانظر ثبت شده مبنی براختصاص یک پست الکترونیکی که خود وزیرشخصا جوابگوباشد موافقم بنده تااکنون نزدیک به 25 ایمیل به آدرس پست الکترونیکی ای که در خود سایت وزارت ارتباطات به نام وزیر ثبت شده ارسال کرده ام آن هم در روزهای مختلف شاید نزدیک به 20روزاست ولی دریغ از یک پاسخ خشک وخالی مبنی بر اعلام وصول که بنده به همان هم قانع بودم وبه نظر این جانب نیز تمام این ها ژست وعوامفریبی است
ارسال شده توسط علی رضا زارع در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید