کد مطلب: 

295125

تعیین سود بازرگانی ۹۶ درصد برای آیفون به شرط لغو منع واردات

با توجه ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، در صورت لغو ممنوعیت آن در آینده توسط مراجع ذی‌صلاح، سود بازرگانی آن به میزان ۹۶ درصد پیش‌بینی خواهد شد.
تعیین سود بازرگانی ۹۶ درصد برای آیفون به شرط لغو منع واردات

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، تصویبنامه هیات وزیران درخصوص تعیین اصلاحات تعرفه‌ای (۳۷۲) ردیف شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی، تفکیک، ایجاد، حذف و اصلاح شرح تعرفه و مندرجات ذیل یادداشت برخی از فصول کتاب مقررات صادرات و واردات از سوی محمد مخبر ابلاغ شد.

در مصوبه هیئت وزیران در خصوص اصلاح تعرفه واردات کالا‌ها که اول خردادماه از سوی مخبر به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده، توضیحاتی هم درباره تعرفه واردات گوشی‌های تلفن همراه و آیفون ارایه شده است.

طبق ردیف ۲۲۶ فهرست اصلاحات تعرفه‌ای سال ۱۴۰۳ که در اول خردادماه ابلاغ شده، سود بازرگانی گوشی‌های اپل، در صورت لغو ممنوعیت، ۹۶ درصد تعیین شده است.

در این بخش آمده است: «با توجه ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، در صورت لغو ممنوعیت آن در آینده توسط مراجع ذی‌صلاح، سود بازرگانی آن به میزان ۹۶ درصد پیش‌بینی خواهد شد.»

همچنین در ردیف ۲۲۵ این مصوبه، سود بازرگانی گوشی‌های هوشمند کمتر از ۱۵۰ دلار، ۶ درصد و بالای ۶۰۰ دلار، ۲۸ درصد تعیین شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-25 15:56

افزودن دیدگاه جدید