کد مطلب: 

291084

ببینید| وزیر ارتباطات، مطرح کرد: امکان جست‌وجوی محله خانوارهای تحت پوشش فیبرنوری از طریق سایت iranfttx

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شش میلیون خانواری که تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند، می‌توانند از طریق سایت iranfttx.ir محله خودشان را جست‌وجو کنند.
ببینید| وزیر ارتباطات، مطرح کرد: امکان جست‌وجوی محله خانوارهای تحت پوشش فیبرنوری از طریق سایت iranfttx

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت امروز (25 بهمن ماه)، ضمن اشاره به افزایش خانواده های تحت پوشش پروژه ملی فیبر نوری به شش میلیون خانوار، درباره چگونگی استفاده خانواده ها از سرویس فیبر نوری گفت: در مرحله اول هموطنان برای اینکه بدانند تحت پوشش هستند می‌توانند از طریق سایت iranfttx.ir محله خود را جست و جو کنند که محلات تحت پوشش با رنگ سبز مشخص شده اند، همچنین در این نقشه محلاتی که رنگ خاکستری دارند هم مشخص شده که چه موقع تحت پوشش قرار می‌گیرند.

زارع پور ادامه داد: هموطنانی که تمایل استفاده از این سرویس را دارند و منطقه آنها در نقشه با رنگ سبز مشخص شده اند می‌توانند درخواست خود را ارائه بدهند و اپراتور سیستم موظف است تا ظرف یک ماه سرویس را برای آن ها فراهم کند.

وزیر ارتباطات یادآور شد که در حال حاضر هموطنان فقط هزینه مودم را می پردازند که بعضا آن را هم اپراتور ها به شکل اقساطی بر روی سرویس ارائه می‌دهند.

وی گفت: سرعت آزمایش شده در شهر های مختلف نزدیک به 900 تا 950 مگابایت بر ثانیه است که 100 برابر میانگین سرعتی است که هم اکنون هموطنانمان در حوزه ارتباطات ثابت تجربه می‌کنند، که این موضوع یک اتفاق بسیار بزرگی است.

زارع پور در پایان اظهار داشت که امکان واگذاری تلفن بر روی همین سیستم نیز برای هموطنان وجود دارد که می‌توانند درخواست خود اقدام به فعالسازی آن کنند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2024-02-14 10:01

افزودن دیدگاه جدید