کد مطلب: 

172035

مدارک مخابرات برای مناقصه ارتباط‌رسانی به روستاها ارسال شد

مدیرعامل مخابرات ایران، گفت: مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه طرح ارتباط‌رسانی به روستاها ارسال شده و امیدواریم مورد انتخاب وزارت ارتباطات واقع شویم.

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، شرکت مخابرات ایران به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین اپراتور کشور در طول یک سال گذشته از حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش‌های مختلف تلفن همراه ثابت و دیتا برخوردار بوده است و این مساعدت‌ها باعث توسعه بخش مخابرات کشور می‌شود.

کاظم ابراهیمی صدر آبادی اظهار داشت: حمایت‌های وزارت ارتباطات در زمینه شبکه تلفن ثابت باعث رونق این بخش شده و در زمینه تلفن همراه و دیتا نیز این روند به همین ترتیب بوده است.

او  در خصوص مهم‌ترین برنامه شرکت مخابرات ایران گفت: در تلاش هستیم امکان توسعه و تامین سیستم‌های انتقال مورد نیاز اپراتورها اعم از اپراتورهای تلفن همراه، ثابت و دیتا یا سرویس‌های ویژه را برای شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم کنیم.

وی ابراز  کرد: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین شرکت ارایه کننده خدمات تلفنی شبکه‌ای گسترده در دست داشته و می‌تواند مسوولیت تامین ارتباط ثابت را در اقصی نقاط کشور فراهم کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در خصوص مهم‌ترین برنامه این شرکت در سال آینده  گفت: بیشترین حجم کار خود را در شرکت مخابرات در مرحله اول  روی این موضوع معطوف می‌داریم که تلفن‌های ثابت به Ip-Base تبدیل شود و در مرحله دوم تلاش داریم امکان توسعه سیستم انتقال موجود در  کشور را به حداقل دو برابر افزایش دهیم.

او همچنین گفت: طبق پروانه شرکت مخابرات ایران، مکلف به خدمت‌رسانی به مردم البته با در نظر گرفتن سوددهی شرکت هستیم اما  با این وجود، با تمامی شرکت‌های بخش خصوصی نیز صد در صد آمادگی تعامل و همکاری را داریم.

وی در ارتباط با حضور شرکت مخابرات در مناقصه طرح ارتباط رسانی به روستاها (USO) گفت: مدارک لازم جهت شرکت در این مناقصه ارسال شده است و با وجود داشتن امکانات فنی و کارشناسانی که در اختیار داریم امیدواریم که از سوی وزارت ارتباطات برای انجام این پروژه انتخاب شویم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-03 22:49

افزودن دیدگاه جدید