کد مطلب: 

286810

پرسپولیس چطور بعد از هشت هفته علیه استقلال مدرک دارد؟!

پیشکسوت استقلال معتقد است بلانکو بازیکن خارجی جدید استقلال می تواند به تیم کمک زیادی کند.
پرسپولیس چطور بعد از هشت هفته علیه استقلال مدرک دارد؟!

به گزارش سیتنا، استقلال با برد مقابل آلومینیوم اراک هجده امتیازه شد تا بیش از پیش خیالش بابت حضور در صدر جدول راحت باشد. در شرایطی که تیم پرسپولیس مدعی شد علیه استقلال مدرک دارد و باید از این تیم امتیاز کم شود، شاگردان نکو بدون توجه به تهدید تیم رقیب در زمین مسابقه سه امتیاز گرفتند و این روزها با روحیه خودشان را برای بازی با شمس آذر آماده می‌کنند. اما استقلال تا رسیدن به بازی دربی سه بازی پیش رو دارد و هر سه دیدار بیرون از خانه باید برگزار شود و حتی در دربی هم تیم استقلال میهمان است. بازیکنان استقلال باید خودشان را برای گرفتن امتیاز به دور از حمایت هواداران‌شان آماده کنند و با بهترین نتایج به مصاف پرسپولیس بروند. البته تا اینجای کار نکونام (در بیست و سه فصلی که از لیگ برتر می‌گذرد) بهتر از تمام مربیان این تیم بوده و تنها با یک باخت و شش برد همچنان مقتدرانه به کار خود ادامه می‌دهد. در خصوص مسائلی که مطرح شد و همچنین عملکرد نکو با ایمان عالمی بازیکن سابق استقلال گفت‌وگو کردیم.

*استقلال با شش برد و تنها یک باخت توانسته هجده امتیاز بگیرد. در خصوص شرایط این تیم صحبت می‌کنید؟
ابتدای فصل یکسری مشکلات وجود داشته، اما هفته به هفته شرایط بهتر شد و در نهایت استقلال با عملکرد خوب خود توانست هجده امتیاز کسب کند و بالانشین باشد. اگر مسائل جانبی مثل داوری بگذارد استقلال همچنان مقتدرانه پیش می‌رود.

*شما هم جزو 9 نفری بودید(پیشکسوتان معترض به داوری) که به فدراسیون نامه زدید و خواهان نظارت بیشتر شدید. یعنی همچنان معتقدید داوری‌ها پراشتباه است؟
ابتدای فصل این اشتباهات بیشتر بود، اما همچنان به‌صورت کامل از بین نرفته است. شما نگاه کنید اگر دقیقه 6 بازی با آلومینیوم آن پنالتی به نفع استقلال گرفته می‌شد، نتیجه چیز دیگری نمی‌شد و استقلال با گل‌های بیشتر حریف را شکست نمی‌داد؟ به هر حال هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید رسیدگی شود. به نظر من نکو بهترین شروع را در بین تمام مربیان فصول داشته است و نباید این عملکرد او با مسائل جانبی خراب شود. البته رفته رفته شرایط استقلال بهتر هم می‌شود و اگر مهاجمی مثل بلانکو به تیم استقلال اضافه شود قطعاً بهتر هم خواهد شد.

*شما از بلانکو شناخت دارید؟
بله این بازیکن هم رزومه خوبی دارد و هم اینکه با توجه به شناختی که از او دارم توانمند است چون تمرینات او را هم از نزدیک دیده‌ام و فکر می‌کنم بتواند کمک زیادی به استقلال بکند.

*قرار بود کمیته فنی استقلال تشکیل شود و رابطی باشد بین نکونام و خطیر، پس چرا همچنان این کمیته تشکیل نشده است؟
ما در جلسه‌ای که با خطیر و نکونام داشتیم قرار شد کمیته فنی تشکیل شود تا اتفاقات افتاده به کمیته فنی انتقال داده شود و ما هم بتوانیم در این میان به دو طرف کمک کنیم، اما نمی‌دانم چرا هنوز تشکیل نشده است، به دنبالش هستیم که هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

*استقلال تا بازی دربی (حتی خود دربی) بازی خانگی ندارد و در چهار بازی میهمان است نظرتان در خصوص این نحوه برنامه‌ریزی سازمان لیگ چیست و آیا این مسأله به ضرر استقلال تمام نمی‌شود؟
به خاطر بازی تیم ملی، جام باشگاه‌های آسیا و همچنین بازی تیم امید یکدفعه برنامه‌ها به هم ریخت و حالا باید در این برنامه‌ریزی به هم ریخته تیم‌ها بازی خود را برگزار کنند و نتیجه‌اش این است که استقلال در چهار بازی آینده خود میهمان است، اما استقلال تیم بزرگی است و این مسائل نباید روی این تیم تأثیر بگذارد. در حال حاضر بازیکنان و کادرفنی استقلال همدل و هماهنگ و حتی از خود گذشته هستند و این برای استقلال خیلی مهم است. نمونه بارز آن کسر مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی استقلال است که نشان می‌دهد گذشت دارند.

*شما با کسر قرارداد بازیکنان موافق هستید؟
از نظر حرفه‌ای نباید این اتفاق می‌افتاد، اما همان‌طور که گفتم آنها گذشت کردند و این مستلزم آن است که فصل آتی قانون را دوباره بازبینی کنند و اشکالاتش را برطرف کنند تا تیم‌ها متضرر نشوند.

*تیم پرسپولیس به تازگی مدعی شده استقلال هم تخلف کرده و باید از این تیم امتیاز کم شود!
اگر پرسپولیس مدرک داشت چرا هشت هفته این مدارک را ارائه نداد و حالا بعد از گذشت هشت هفته تازه یادش افتاده که استقلال تخلف کرده است. همان‌طور که آقای خطیر گفت استقلال هیچ تخلفی انجام نداده و پرسپولیس در این شکایت به هیچ جا نمی‌رسد.

*استقلال بازی شمس آذر را در پیش دارد که از پنج بازی اخیر خود سه برد ارزشمند داشته است، نظرتان در خصوص این بازی چیست؟
شمس آذر تیم بسیار خوب و جوانی است. شما نگاه کنید شمس آذر تیم‌های مس رفسنجان، تراکتور و فولاد را برده است و این نشان می‌دهد که این تیم بسیار تیم خوبی است ولی استقلال هم در این شش هفته اخیر بسیار خوب کار کرده است و می‌تواند شمس آذر را شکست دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2023-10-30 07:16

افزودن دیدگاه جدید