کد مطلب: 

204518

انتصاب های فامیلی در شهرداری تهران

انتصاب های جنجالی در شهرداری تهران تنها مختص نجفی نمی شود بلکه شهرداران مناطق نیز انتصاب های جنجالی داشته اند.
انتصاب های فامیلی در شهرداری تهران

به گزارش تیترشهر، موضوع انتصاب های شهرداری تهران این روزها حسابی جنجالی شده است. این موضوع درست از انتصاب اولین معاون نجفی آغاز شد و موجب اعتراض اعضای شورای شهر تهران شد.

اعضا به سن معاونان جدید معترض بودند و از انتصاب افراد بازنشسته در شهرداری گله داشتند. حتی برخی از آنها می گفتند که نجفی حداقل باید آنها را در جریان انتصابات خود قرار می داد.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد تا هر انتصاب جدیدی در شهرداری تهران، صدای اعتراضات بلند و بلندتر می شد. تا اینکه بعد از انتصابات در شهرنوشت، اختلاف نظر میان شهردار و سایر اصلاح طلبان علنی شد.

برخی به نجفی بجای اصلاح طلب، واژه مصلحت طلب لقب دادند و از انتصاب اصولگرایان در شهرداری تهران گله کرند.

اما نکته جالب که در این هیاهو دیده نشد، برخی انتصابات فامیلی در شهرداری مناطق بود. شنیده شده که یکی از شهرداران مناطق 22 گانه تهران که از قضا خانم نیز هست، حکم مشاور برای پسر خود صادر کرده است.

حتی در شورای شهر تهران نیز یکی از اعضا فامیل خود را برای عضویت در فلان کمیسیون معرفی کرد که خوشبختانه این عضویت رای نیاورد.

اینگونه رفتارها تبدیل به پاشنه آشیل شهرداری تهران شده است تا جایی که رسانه های مخالف نجفی، همین پاشنه را نشانه رفته و در صدد استفاده از ضعفی هستند که خود نجفی سبب پدید آمدن آن شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-07 09:04

افزودن دیدگاه جدید