کد مطلب: 

183604

ارائه همه تسهیلات رایج بانکی در طرح فعالان اقتصادی بانک شهر

معاون اعتبارات بانک شهر با اشاره به اجرای طرح فعالان اقتصادی اظهار کرد: در این طرح همه تسهیلات رایج در شبکه بانکی پیش‌بینی شده است که به فعالان این عرصه ارائه می‌شود.
ارائه همه تسهیلات رایج بانکی در طرح فعالان اقتصادی بانک شهر

به گزارش سیتنا، مرتضی خامی، با تاکید بر اهمیت توجه به فعالیت‌های اقتصادی، گفت: در این زمینه، بانک شهر اجرای طرح فعالان اقتصادی را به صورت ارائه بسته اعتباری ویژه فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله شرکت‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، گروه‌های پزشکی جامعه، مهندسین و ... آغاز کرده است.

وی افزود: این طرح در ابتدای سال92 با موضوعات مختلف مورد نیاز این بخش‌ها در همه شعب بانک شهر اجرایی شد که از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته بانک شهر بوده است.

خامی خاطرنشان کرد: طرح فعالان اقتصادی در طی زمان، بارها مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفت و طی مدت اجرا، موضوعات متعددی از جمله خرید کالای ضروری و تأمین هزینه‌های ساخت به آن اضافه شد. 

این مدیر بانک شهر تصریح کرد: طرح فعالان اقتصادی شهر در سال جاری نیز همچون گذشته و به صورت وسیع و گسترده، همه بخش‌های اقتصادی را در برگرفته است که متقاضیان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح خاطرنشان کرد: اعتبارات بانک شهر همواره از طریق فرآیند نیازسنجی گروه‌های هدف، در راستای بهبود و ارتقاء کیفیت این طرح تلاش می‌کند، به طوری ‌که در حال حاضر نیاز بیشتر گروه‌های جامعه در این طرح دیده شده و هیچ‌گونه تسهیلات رایج در شبکه بانکی وجود ندارد که در این طرح پیش‌بینی نشده باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-12 21:48

افزودن دیدگاه جدید