کد مطلب: 

267818

برگزاری جلسه مدیران عامل هلدینگ‌‌های فناوری بانک‌های کشور با هلدینگ‌‌ سداد

جلسه همفکری مدیران عامل هلدینگ داده‌ورزی سداد، هلدینگ فناپ، هلدینگ نگاه و سایر هلدینگ‌های فناوری اطلاعات بانک‌های کشور برای اتخاذ راهکارهای مشترک به منظور رفع چالش‌‌ها، به میزبانی هلدینگ فناوری بانک شهر برگزار شد.
شرکت داده‌ورزی سداد

به گزارش سیتنا، در نشست مدیران عامل هلدینگ داده‌ورزی سداد، هلدینگ فناپ، هلدینگ نگاه و سایر هلدینگ‌های فناوری اطلاعات بانک‌های کشور، مسائل روز این صنعت مطرح شد و فرصت‌های همکاری و هم‌افزایی پیش روی این سازمان‌ها بررسی شد.

در این نشست بر اهمیت هم‌اندیشی‌ بین بانکی به منظور رفع دغدغه‌های مشترک حوزه فناوری تاکید شد.

همچنین میزان کارآیی زیرساخت‌‌های منابع انسانی شرکت‌‌های فناوری بانکی در بهره‌مندی از نخبگان دانشگاهی کشور و مهاجرت این قشر و ضرورت مشارکت‌‌های استراتژیک در سال جدید برای تسریع تحولات نوآورانه در بانکداری دیجیتال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه، موضوعاتی هم‌چون هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای صرفه‌جویی در منابع، جذب افراد مستعد و علاقه‌مند و ارائه آموزش‌های مرتبط با صنعت بانکداری به آن‌ها و نیز ارتقای سطح دانش مدیران حوزه فناوری بانکی تشریح شد.

در این نشست به مباحث دیگری از جمله تحولات بانکداری نوین، توجه به بانکداری باز، لزوم اشراف و توجه مدیران عامل‌ بانک‌‌ها به حوزه فناوری و به رسمیت شناختن کسب‌وکارهای حوزه فناوری بانکی فراتر از نگاه ابزاری و تسهیل‌گری پرداخته شد.

پس از آن، مدیران حاضر در این جلسه به ایجاد پروتکل‌‌های مشترک برای جابه‌جایی نیروها بر مبنای اصول حرفه‌‌ای میان مجموعه‌های تحت نظر خود، بررسی مسئله خروج نیروهای فنی و کلیدی از این مجموعه‌ها به دلیل سقف پرداختی و جذب شدن توسط پیمانکاران، ضرورت شفافیت و بازنویسی استراتژی هلدینگ‌های فناوری بانکی و تاسیس آکادمی تخصصی مشترک برای تربیت نیروی انسانی کارآمد پرداختند.

در پایان این نشست نیز بررسی و شناسایی مدل‌های همکاری به منظور هم‌افزایی و همگرایی هلدینگ‌های فناوری بانکی در راستای مشارکت‌های استراتژیک بلندمدت مورد تاکید قرار گرفت. همچنین مقرر شد جلسات آینده در بازه‌های زمانی مشخص و به میزبانی سایر هلدینگ‌های بانکی برگزار شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-04-11 12:15

افزودن دیدگاه جدید