کد مطلب: 

291009

بهره‌مندی 8360 نفر از جمعیت روستایی استان بوشهر از اینترنت پرسرعت به مناسبت دهه فجر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: 26 پروژه از محل اعتبارات خدمات اجباری روستایی وزارت ارتباطات، به مبلغ 161 میلیارد تومن تأمین اعتبار شده که از این تعداد 13 طرح افتتاحی شامل احداث 10 سایت همراه با تکنولوژی G3/G4 و ارتقاء سه سایت همراه از تکنولوژی G2 به G4 می باشد که این 13 طرح، 2268 خانوار و 8360 نفر از جمعیت روستایی استان را به شبکه ارتباطی کشور متصل می کند.
بهره‌مندی 8360 نفر از جمعیت روستایی استان بوشهر از اینترنت پرسرعت به مناسبت دهه فجر

به گزارش سیتنا، علی سملیان در مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباطی در روستای چاه خانی بیان کرد: پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر نماد و نشانه است، حرکتی نمادین که یادمان نرود راه و مسیر اصلی همین خدمت است و شاد کردن دل مردمی که پای همه‌چیز انقلابشان ایستاده‌اند، در دهه فجر امسال، 150 طرح ارتباطی به مبلغ 322 میلیارد تومان، افتتاح و شروع عملیات اجرایی آنها آغاز می شود که نسبت به پروژه های دهه فجر سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

وی ضمن تاکید به اولویت برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات، اشاره کرد: هم اکنون بیش از 99 درصد از 405 روستای بالای ۲۰ خانوار استان، تحت پوشش خدمات ارتباطی (صوت) هستند. که از این تعداد، 98 درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای ارتباط شبکه ارتباطی کشور هستند.

سملیان گفت: 26پروژه از محل اعتبارات خدمات اجباری روستایی  (USO)وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مبلغ 161 میلیارد تومن تأمین اعتبار شده که از این تعداد 13 طرح افتتاحی شامل احداث 10 سایت همراه با تکنولوژی G3/G4  و ارتقاء سه سایت همراه از تکنولوژی G2 به G4 می باشد. این 13 طرح، 2268 خانوار و 8360 نفر از جمعیت روستایی استان را به شبکه ارتباطی کشور متصل می کند.

وی افزودند: آغاز عملیات اجرایی 13 طرح که شامل احداث 10 سایت همراه با تکنولوژی G4  در روستاهای بالای 20 خانوار، ارتقاء یک سایت همراه از تکنولوژی G2 به G4 و اجرای دو طرح فیبرنوری روستایی در روستای کردوان علیا، زیارت ساحلی شهرستان دشتی و روستای کناری و منصوری شهرستان تنگستان نیز آغاز می شود.

سپس احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان از زحمات مجموعه ارتباطات تشکر کرد و گفت: با افتتاح هر چه بیشتر سایت های روستایی عدالت ارتباطی بیشتر خواهد شد و باعث مهاجرت معکوس از شهر به روستا می شود.

در ادامه رضایی نماینده مردم دشتستان بیان کرد: یکی از پاسخگوترین دستگاه ها در استان بوشهر، مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد و مردم نیز شاهد تحولات زیادی در ارائه خدمات ارتباطی در سال های اخیر به ویژه دوران کرونا بودند.

محمد هادی رستمیان معاون هماهنگی عمرانی استاندار بوشهر ،ضمن تبریک به مناسبت سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی از همکاری، همدلی و اقدامات خانواده ارتباطات در استان تشکر کرد.

​در پایان سایت تلفن همراه روستای چاه خانی توسط مسئولان حوزه ارتباطی، معاون هماهنگی عمرانی استاندار، نماینده مردم دشتستان، و اهالی روستای چاه خانی افتتاح شد.​​

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-12 14:43

افزودن دیدگاه جدید