کد مطلب: 

290855

وزیر ارتباطات: قابلیت ارائه اینترنت با سرعت هزار مگابیت بر ثانیه توسط فیبرنوری وجود دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به عبور میزان پوشش فیبرنوری از شش میلیون خانوار در کشور، اعلام کرد که این قابلیت با اینترنت فیبرنوری وجود دارد تا سرعت هزار مگابیت برثانیه به کاربران ارائه شود.
وزیر ارتباطات: قابلیت ارائه اینترنت با سرعت هزار مگابیت بر ثانیه توسط فیبرنوری وجود دارد

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور امروز (چهارشنبه 18 بهمن ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت با اشاره به سفر روز گذشته خود به استان یزد، گفت: روز گذشته با افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرهای میبد، بافق و حمیدیا، میزان پوشش فیبر نوری از شش میلیون خانوار در کشور گذشت و تا پایان سال نیز به این میزان یک میلیون پوشش دیگر افزوده می شود.

وی با اشاره به انجام عملیات اجرایی این پروژه در بیش از 200 شهر کشور، افزود: با ایجاد دسترسی فیبرنوری برای منازل و کسب و کارها، سرعت دسترسی ها بشدت افزایش پیدا می کند و این قابلیت وجود دارد تا کاربران به سرعت تا 1000 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کنند.

زارع پور با بیان اینکه کاربران در مناطق تحت پوشش قرار گرفته می توانند درخواست خود را برای دریافت خدمات ارایه کنند، تصریح کرد: اپراتور نیز موظف است حداکثر ظرف مدت یک ماه دسترسی به اینترنت فیبرنوری را برای متقاضیان فراهم کند.

وزیر ارتباطات همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون بازی امروز ایران و قطر، با اظهار امیدواری نسبت به برد ایران، بازی را دو بر یک به سود تیم ملی کشورمان پیش بینی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-07 12:44

افزودن دیدگاه جدید