کد مطلب: 

289588

استانداری اردبیل خواستار مشارکت شهرداری ها در پروژه فیبرنوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت اجرای فیبرنوری در شهرستان‌ها و حتی روستاها به‌عنوان زیرساخت اجتماعی و اقتصادی مورد نیاز، خواستار مشارکت شهرداری‌ها در انجام اقدامات لازم برای این امر شد.
استانداری اردبیل خواستار مشارکت شهرداری ها در پروژه فیبرنوری شد

به گزارش سیتنا از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان روز پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت اجرای فیبر نوری در استان گفت: عزم دولت بر اجرای فیبر نوری و ارائه این زیرساخت در شهرستان‌ها بوده و لازم است شهرداری‌ها در یک هفته پیش رو مقدمات لازم را برای اقدام شرکت‌های مورد تأیید اداره‌کل ارتباطات استان فراهم آورند.

وی افزود: شهرداری‌های استان اردبیل از یک سال گذشته موظف به همکاری با شرکت‌های مدنظر برای اجرای کانال‌های فیبر نوری هستند و بر این اساس باید هماهنگی و همکاری‌های لازم را به‌عمل آورند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای زیرساخت فیبر نوری نیز به مانند سایر زیرساخت‌های خدماتی از جمله برق، گاز، آب و راه مورد نیاز جامعه امروز بوده و وجود این زیرساخت در فعالیت اپلیکیشن‌های اقتصادی و اجتماعی از ضرورت‌های عصر حاضر است.

میرجعفریان اظهار کرد: شهرداران نیز باید تضمین لازم را برای اتمام اقدامات اجرایی فیبر نوری از شرکت‌های مزبور اخذ کرده و در صورت پایان نیافتن عملیات اجرایی در زمان مقرر، شرکت‌ها، خسارت‌های لازم را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: شرکت‌هایی که با شهرداری‌ها برای اجرای فیبر نوری عقد قرارداد می‌کنند، باید مورد تأیید وزارت ارتباطات باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-01-04 14:25

افزودن دیدگاه جدید