کد مطلب: 

284194

اعلام وضعیت زائران اربعین به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت در پیام‌رسان بله

بر اساس اعلام بانک ملی ایران، امکان اعلام وضعیت رایگان و بدون نیاز به اینترنت برای زائران گرامی اربعین حسینی (ع) در پیام‌رسان بله فراهم شده است.
اعلام وضعیت زائران اربعین به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت در پیام‌رسان بله

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه اعلام وضعیت اربعین در پیام رسان بله به منظور رفاه حال زائران گرامی و ارتباط با خانواده و دوستان، به صورت رایگان و با استفاده از سیم کارت ایرانی امکان پذیر است.

برای استفاده از این سامانه باید آخرین نسخه بروزرسانی شده بله را نصب کنید و از «بخش جریان» این اپلیکیشن گزینه «اعلام وضعیت» را انتخاب کرده و ضمن ثبت آخرین وضعیت خود، دوستان و اعضای خانواده را از شرایطتان مطلع سازید.

همچنین می توانید از طریق گزینه «وضعیت مشاهده»،آخرین وضعیت همسفران خود را مشاهده کنید.

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری

زائران گرامی می توانند در طول سفر با استفاده از امکان تماس صوتی و تصویری و با استفاده از اتصال اینترنت در صفحه«گفت و گو» گزینه «تماس» را انتخاب کرده و با خانواده و دوستان تماس حاصل کنند.

خرید آنلاین ارز اربعین

پیام رسان بله همچنین جهت رفاه حال زائران گرامی امکان خرید ارز اربعین را از روز گذشته 28 مردادماه جاری فراهم کرده است. 

فروش ارز (اسکناس) به زائرین پنج سال به بالا (متولدین 1397/05/28 به قبل) حداکثر به مبلغ 200 هزار دینار عراق با نرخ فروش ارز اسکناس مندرج در سامانه ارزی ملی «سام» انجام و تا 14 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدارک مورد نیاز برای تحویل ارز در شعب انتخابی توسط متقاضیان برای زائرین بالای 15 سال با اصل کارت ملی و گذرنامه معتبر یا اصل کارت ملی و «برگه تردد اربعین» معتبر و برای زائرین بین پنج تا 15 سال با اصل شناسنامه خواهد بود.

سرپرستان خانوار می‌توانند به‌منظور تحویل ارز اربعین اعضای خانواده خود  (همسر و فرزندان) با ارائه اصل تمامی مدارک هویتی خود و اعضای خانواده در ایام غیر تعطیل و تا ساعت 15 به شعبه انتخابی مراجعه کنند.

درخواست فروش ارز برای افراد بالای 18 سال با کنترل تطابق شماره ملی، شماره موبایل و کارت بانکی صورت می پذیرد و افراد پنج تا 18 سال نیز می توانند با شماره همراه والدین یا اعضای خانواده خود اقدام به خرید ارز کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (5 رای)
سیتنا 5
2023-08-21 12:32

افزودن دیدگاه جدید