کد مطلب: 

236530

اتمام پروژه‌ی پیاده‌سازی سامانه‌ی پایش امنیتی تهدیدات پژوهشگاه ICT تا سه ماه آینده

در نخستین جلسه فروم اشتراک گذاری و تحلیل اطلاعات تهدیدات سایبری اعلام شد که پروژه پیاده سازی سامانه پایش امنیتی تهدیدات پژوهشگاه ICT، تا ۳ ماه آینده به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.
اتمام پروژه‌ی پیاده‌سازی سامانه‌ی پایش امنیتی تهدیدات پژوهشگاه ICT تا سه ماه آینده

به گزارش سیتنا، افسانه معدنی مجری پروژه پیاده سازی سامانه پایش امنیتی تهدیدات در جلسه اول فروم اشتراک گذاری و تحلیل اطلاعات تهدیدات سایبری که در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه پیاده سازی سامانه پایش امنیتی تهدیدات، روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد، قرار شد تا اطلاعات اولیه از اشتراک گذاری و تحلیل اطلاعات تهدیدات سایبری ارائه شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این فروم، ارائه آخرین دستاوردها و خروجی محصولی بود که توسط یکی از مجموعه های پژوهشگاه ICT نهایی شده و به انتها رسیده است تا ضمن آن، شرح کلی از اقدامات اخیر عنوان شود.

معدنی به عنوان مجری پروژه پیاده سازی سامانه پایش امنیتی تهدیدات پژوهشگاه ICT، تاکید کرد: مفهوم اشتراک گذاری اطلاعات یک مفهوم جدید بوده که قرار است نوعی همسانی برای مقابله با تهدیدات شبکه های ارتباطی باشد؛ لذا لازم است مفاهیم و ترمینولوژی در اکوسیستم برگزار و کلیت مطالب در قالب ۲ فروم ارائه شود.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: همچنین قرار است به بهانه برگزاری این فروم ها، تمام چالش ها و فرایندهای دستیابی به خروجی فعلی را با متخصصان و عوامل درگیر با این محصول به چالش بگذاریم تا در صورت پیشنهاد و ایده ای، آن را ارائه کنند.

به گفته معدنی، مخاطبان این فروم می توانند علاوه بر متخصصان و صاحبان فن در زمینه امنیت شبکه، دانشگاهیان و نخبگان هم باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-05 14:07

افزودن دیدگاه جدید