کد مطلب: 

233706
نمایشگاه تلکام بوداپست پس از چهار روز به کارش پایان داد؛

ایرانی‌ها در بین منتخبان برتر نمایشگاه ITU مجارستان قرار گرفتند/ "سیتنا" در بین مجریان برتر پاویون‌های کشورها؛ ITMC در بین غرفه‌های منتخب فعال نمایشگاه؛ "مهیمن" شرکت منتخب اول در حوزه‌ی بهره‌گیری نوآورانه از ICT

نمایشگاه 2019 ITU Telecom World پس از چهار روز میزبانی از شرکت کنندگان به کارش پایان داد و از "سیتنا" در حوزه‌ی مجریان برتر پاویون‌های کشورها، از "شرکت ITMC" در بخش غرفه‌های فعال نمایشگاه و از "شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات مهیمن" نیز به عنوان شرکت منتخب اول در بین SMEها در حوزه‌ی بهره‌گیری نوآورانه از ICT تقدیر شد.
ایرانی‌ها در بین منتخبان برتر نمایشگاه ITU مجارستان قرار گرفتند/ "سیتنا" در بین مجریان برتر پاویون‌های کشورها؛ ITMC در بین غرفه‌های منتخب فعال نمایشگاه؛ "مهیمن" شرکت منتخب در حوزه‌ی بهره‌گیری نوآورانه از ICT

به گزارش خبرنگار سیتنا از بوداپست، نمایشگاه 2019 ITU Telecom World به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU پس از چهار روز میزبانی از شرکت کنندگان در بوداپست مجارستان به کارش پایان داد تا سال آینده و در ویتنام، درب‌های این نمایشگاه معتبر سالیانه به روی بازدیدکنندگان گشوده شود.

در مراسم پایانی نمایشگاه ITU Telecom World 2019، از برگزیدگان نمایشگاه در بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد و به برگزیدگان لوح تقدیر اعطاء شد.

در حوزه‌ی تقدیر از مجریان برتر پاویون‌های کشورها، از "سیتنا" تقدیر شد و نمایندگان سیتنا از دبیرکل ITU لوح تقدیر دریافت کردند.

در همین حال، "شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (ITMC)" از پاویون ایران هم در بخش غرفه‌های فعال، مورد تقدیر دبیرکل ITU قرار گرفت و دکتر عبدالرضا رضوانی مدیرعامل ITMC از دبیرکل ITU لوح تقدیر دریافت کرد.

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات مهیمن نیز با بررسی هیات داوران، به عنوان شرکت منتخب اول در بین SMEهای حاضر در نمایشگاه تلکام بوداپست در حوزه‌ی بهره‌گیری نوآورانه از ICT انتخاب و مورد تقدیر دبیرکل ITU قرار گرفت. 

گفتنی است؛ برای اولین بار در تاریخ حضور پاویون ایران در نمایشگاه های ITU است که سه جایزه در بخش های مختلف به پاویون کشورمان تعلق گرفته است.

عکاس: سحر یزدی (Sahar Yazdi)

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-12 18:44

افزودن دیدگاه جدید