کد مطلب: 

189311

صادق عابدین، سرپرست شرکت خدمات هوایی پیام شد (+سوابق)

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، "حسین صادق عابدین" مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرپرست شرکت خدمات هوایی پیام شد.
صادق عابدین، سرپرست شرکت خدمات هوایی پیام شد (+سوابق)

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، حسین صادق عابدین، دانش آموخته‎ی مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران است و در شروع فعالیتش به مدت 10 سال کارشناس اقتصادی وزرات خارجه بود. رئیس اداره‎ی امور اقتصادی وزارت امور خارجه و دبیر ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی وزارت امور خارجه از جمله مسوولیت‎‎های وی در این وزارت است.

وی در ادامه‎ی مسوولیت‎های اجرایی اش‎ و در زمان تصدی پست شهرداری تهران توسط دکتر احمدی نژاد، سکاندار شهرداری منطقه 7 تهران شد.

وی در دولت نهم و زمان ریاست جمهوری دکتر احمدی‎نژاد، دبیر شورای مناطق آزاد کشور شد و در اواسط سال 85 با حکم مهندس علی‌آبادی ریاست وقت سازمان تربیت‌بدنی به عنوان رئیس فدراسیون بیس بال انتخاب شد. وی همچنین در دوره‎ای عهده دار مسوولیت معاونت سازمان تربیت بدنی شد.

به گزارش سیتنا، وی در مردادماه سال 90 به جای روح‌الله احمدزاده کرمانی استاندار فارس شد. عابدین بر خلاف استانداران پیشین، تلاش کرد تعامل گسترده‎ای با همه‎ی گروه‎های سیاسی و فعالین این استان برقرار کند و در این زمینه هم موفق بود؛ چراکه همواره سعی می‎کرد به هر نقدی از سوی هر گروهی با هر نیتی، پاسخ دهد.

پس از پایان عمر دوساله مدیریت صادق عابدین در فارس و پس از انتصاب محمود واعظی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عابدین به عنوان مشاور وزیر ارتباطات در امور اجرایی منصوب شد و هم اکنون وی مدیریت شرکت خدمات هوایی پیام را بر عهده گرفته است.

گفتنی است؛ منطقه‌ی ویژه اقتصادی پیام در محدوده ای به وسعت 3600 هکتار در اراضی 10هزار هکتاری فرودگاه بین المللی پیام واقع در استان البرز تاسیس شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.4 (5 رای)
سیتنا 5
2016-07-31 17:14

دیدگاه‌ها

تصویر مهدی کریمی
حسین صادق عابدین شوهر خواهر واعظی وزیرارتباطات است ،پله های ترقی را هم در وزارت خارجه زمانیکه واعظی معاون اروپا و آمریکا.بود طی کرد ،با احمدی نژاد هم هم دانشگاهی بود در دوره شهرداری او شهردار منطقه 7تهران شد و ....
ارسال شده توسط مهدی کریمی در 27 اسفند 95 - 18:16
تصویر عبدالله
البته ایشان که در زمان احمدی نژاد استاندار فارس بود از افراد خاص و ارادتمندان احمدی نژاد است و از فامیل های نزدیک آقای وزیر ارتباطات و فناوری آوری اطلاعات آقای واعظی هستند.
ارسال شده توسط عبدالله در 04 شهريور 95 - 23:16
تصویر hosaini
سلام میشه در رابطه با رابطه فامیلی ایشان با وزیر هم بفرمائید!
ارسال شده توسط hosaini در 11 مرداد 95 - 08:25

افزودن دیدگاه جدید