کد مطلب: 

179597

بانک حکمت ایرانیان به سوئیفت متصل شد

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان از راه اندازی سوئیفت در اردیبهشت ماه سال جاری و اتصال به سامانه های آن خبر داد و گفت: این بانک با کشورهای ترکیه، هندوستان و چین روابط کارگزاری برقرار کرده است.
بانک حکمت ایرانیان به سوئیفت متصل شد

به گزارش سیتنا، عباس عسگرزاده با بیان اینکه، بانک حکمت ایرانیان چهار سال پیش راه اندازی شده است، افزود: در این مدت سامانه های اصلی و پایه های این بانک کامل شده به نحوی که زنجیره سیستم بانکی در این بانک کامل شده است.

وی، با اشاره به تحریم نظام بانکی و بانک مرکزی و همچنین محدودیت داد و ستدهای بین المللی در سال های گذشته، اظهار داشت: بانک حکمت ایرانیان با وجود این تحریم ها توانست در پایان سال ۹۳ مجوز پیوستن به سوئیفت جهانی را دریافت کند.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ادامه داد: برهمین اساس این بانک در اردیبهشت ماه سال جاری نیز به سامانه های سوئیفت متصل و با کشور های ترکیه، هندوستان و چین روابط کارگزاری برقرار کرد تا بتوانیم در حوزه صادرات و واردات نقش بهتری ایفا کنیم.

عسگرزاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان بانک حکمت ایرانیان و صندوق ضمانت صادرات، اظهار داشت: همچنین این بانک به سامانه وام ازدواج بانک مرکزی متصل شده و اقداماتی را در حوزه تولید، پشتیبانی و همچنین اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

قرار است این بانک در حوزه بانکداری بین المللی در بخش اسناد، ضمانتنامه ها و فاینانس تا پایان سال جاری اقداماتی را انجام دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-10 00:11

افزودن دیدگاه جدید