کد مطلب: 

287139

چرا پیام‌رسان‌های داخلی علی رغم دریافت یارانه نسبت به به‌روزرسانی خود اقدام نمی‌کنند؟

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ضمن گلایه از تداوم مسدود کردن برخی پیام‌رسان‌های پُرمخاطب ضمن ارزیابی عملکرد تعدادی از پیام‌رسان‌های داخلی از عدم به‌روزرسانی آنها علی رغم دریافت یارانه از دولت انتقاد کرد.
چرا پیام‌رسان‌های داخلی علی رغم دریافت یارانه نسبت به به‌روزرسانی خود اقدام نمی‌کنند؟

به گزارش سیتنا، ذبیح الله اعظمی ساردوئی در گفت‌و‌گو با خانه ملت، ضمن انتقاد از نحوه عملکرد برخی پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: بنده هم از جامعه دانشگاهی هستم و هم بنابر ارتباطات گسترده‌ای که به عنوان نماینده مجلس با موکلان خود دارم از اکثر پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی از اقداماتی که به شدت از آن گلایه‌مند هستم، فیلتر کردن برخی پیام‌رسان‌ها همچون واتساپ و اینستاگرام است که تعداد زیادی از کاربران ایرانی از آن استفاده می‌کنند و باعث شده است مردم ناچار شوند برای ورود به آنها از انواع فیلترشکن‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است در شرایطی که رژیم اشغالگر قدس در حال نسل‌کشی در غزه است قطعا استفاده از فضای اینستاگرام و واتساپ برای اطلاع‌رسانی در سطح بین‌المللی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی پیام‌رسان‌های داخلی، یادآور شد: هم‌اکنون بله بهترین پلتفرم داخلی به لحاظ سرعت و کارایی است چراکه از پشتوانه مالی بانک ملی برخوردار است و متاسفانه پیام رسان سروش سرعت پایین و پشتیبانی ضعیفی دارد و ایتا و روبیکا نیز از لحاظ سرعت و کارایی بین این دو پلتفرم قرار دارند.

اعظمی تاکید کرد: متاسفانه پلتفرم‌های داخلی به روزرسانی نشده‌اند و برغم اینکه تعدادی از پلتفرم‌های داخلی در گذشته از دولت یارانه دریافت کرده بودند اما در شرایط کنونی خدمات مطلوبی ارائه نمی‌دهند و در طول چندسال گذشته نسبت به به‌روزرسانی خود اقدام نکردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، بیان کرد: انتظار می‌رود پلتفرم‌های داخلی نسبت به تقویت برنامه‌ها و به‌روزرسانی خود به گونه‌ای اقدام کنند که پاسخگوی نیاز کاربران داخلی باشند تا بعد از این به استفاده از پلتفرم‌های خارجی نیاز نداشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (1 vote)
سیتنا 5
2023-11-07 10:57

افزودن دیدگاه جدید