کد مطلب: 

291258

راهنمای ثبت‌نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس برای تبلیغ در پیام‌رسان‌های داخلی

نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس با وارد کردن شماره تلفن همراهی که در وزارت کشور اعلام کرده‌اند، می‌توانند وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شوند و با کلیک بر روی بنر، اطلاعات مربوط به سابقه کاری و برنامه‌های انتخاباتی خود را وارد کنند تا از پشتیبانی تمامی پیام‌رسان‌های ایرانی برای تبلیغات انتخاباتی بهره‌مند شوند.
راهنمای ثبت‌نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس برای تبلیغ در پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش سیتنا، در راستای اجرایی کردن سیاست‌های کلی انتخابات و به منظور تحقق عدالت انتخاباتی و فرصت‌های برابر تبلیغاتی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری پیام‌رسان‌های بومی، زیرساخت‌های لازم را برای بهره‌گیری نامزدهای تمامی حوزه‌های انتخابیه به منظور انجام فعالیت‌های تبلیغاتی فراهم کرده است.

نامزدهایی که صلاحیت آنها تایید شده است، می‌توانند به مراجعه به نشانی https://ito.gov.ir/ELECTION از نحوه دسترسی آسان و چگونگی استفاده از این خدمات بهره‌مند شوند.

نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس با وارد کردن شماره تلفن همراهی که در وزارت کشور اعلام کرده‌اند می‌توانند وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی https:// my.gov.ir شوند و با کلیک بر روی بنر (ویژه نامزدهای مجلس دوازدهم) اطلاعات مربوط به سابقه کاری و برنامه‌های انتخاباتی خود را وارد کنید و از پشتیبانی تمامی پیام‌رسان‌های ایرانی برای تبلیغات انتخاباتی  بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-18 15:16

افزودن دیدگاه جدید