کد مطلب: 

294430

شرکت مخابرات اعلام کرد: پوشش ارتباطی کامل ۱۱ هزار و ۴۹۴ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با وجود وسعت مراکز اخذ رأی در دور دوم انتخابات و تعداد بالا و پراکندگی مراکز سراسر کشور، شرکت مخابرات ایران از طریق شبکه ثابت، ارتباط ۹ هزار و ۵۹۳ شعبه و از طریق شعب سیار، ارتباط لازم را در هزار و ۹۸۱ شعبه سیار به منظور تکمیل فرایند رأی‌گیری فراهم کرده است.
شرکت مخابرات اعلام کرد: پوشش ارتباطی کامل ۱۱ هزار و ۴۹۴ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات

به گزارش سیتنا از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات، مدیرعامل این شرکت، تأکید کرد: شرکت مخابرات ایران همانند دور اول، از طریق مرکز مدیریت عملیات شبکه (NOC کشوری)، در حال فرماندهی لحظه‌به‌لحظه برگزاری انتخابات  الکترونیک در سطح کشور است و با این حجم عظیم پوشش الکترونیکی شعب، فرایند انتخابات از نخستین ساعات به بهترین صورت پیش می رود.

وی افزود: تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز وزارت کشور و شورای نگهبان قانون اساسی مانند فیبر نوری و ظرفیت‌های ارتباطی مد نظر، در تمامی نقاط تعریف‌شده از سوی وزارت کشور با در نظر گرفتن لینک‌های پشتیبان برای هر یک از مسیرهای مطمئن و پایدار، تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

سلطانی گفت: مجموع تعداد شعب دارای پوشش دایال‌آپ ثابت وسیار به ترتیب ۹ هزار و ۲۷۹ و هزار و ۸۶ شعبه است.

مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: در بخش شعب ثابت و سیار دارای پوشش APN/USSD، در بخش ثابت ۹ هزار و ۴۶۷ و در بخش سیار ، هزار و ۸۵۲ واحد، دارای پوشش اصلی ارتباطی هستند که با این اوصاف فرایند رأى‌گیری با سرعت و دقت در بخش ارتباطی در حال انجام است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از ساعت  ۸ صبح امروز ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، خوزستان، فارس، لرستان، مازندران، همدان و کرمانشاه  در ۲۲ حوزه انتخابیه، ۴۷ فرمانداری و ۸۱ بخشداری آغاز شده است و با امنیت و آرامش ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-10 14:53

افزودن دیدگاه جدید