کد مطلب: 

293249

انفجار در خوابگاه کارگران کوره آجرپزی/ سرنوشت این ۱۰ نفر چه شد؟

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت درباره جزئیات حادثه انفجار در این شهرستان گفت: انفجار در خوابگاه کارگران کوره آجرپزی رخ داده است.
انفجار در خوابگاه کارگران کوره آجرپزی/ سرنوشت این ۱۰ نفر چه شد؟

به گزارش سیتنا، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت درباره جزئیات حادثه انفجار در این شهرستان گفت: انفجار در خوابگاه کارگران کوره آجرپزی رخ داده است.

حسین فلاح امروز، ۲۴ فروردین با اعلام این خبر گفت: طی تماس اورژانس شهرستان مرودشت ۰۶:۴۶:۵۰صبح امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۳، حادثه انفجار در یک اتاق که به عنوان خوابگاه کارگران کوره آجرپزی واقع در انتهای روستای کوشک مرودشت به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ماموران ایستگاه ۴ به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه بنا بر بررسی‌های اولیه نشت گاز داخل اتاق بوده است که با روشن کردن لامپ اتاق موجب بروز انفجار منجر به حریق شده بود.

فلاح با تاکید بر اینکه بروز این حادثه تعداد ۱۰نفر مصدوم سوختگی داشته است، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و ارائه هشدارهای لازم به عملیات خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت در پایان یادآور شد: علت دقیق این حادثه در درست بررسی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2024-04-12 18:38

افزودن دیدگاه جدید