کد مطلب: 

228203

فهرست خروجی و ورودی رئال

روزنامه آس در گزارشی از فهرست خروجی و ورودی رئال مادرید در تابستان سخن به میان آورد.
فهرست خروجی و ورودی رئال

به گزارش شفقنا، رئال مادرید در فصلی جاری اصلا نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

حذف از حام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان نشدن در رقابت های لالیگا به خوبی نشان می دهد که رئال یکی از ضعیف ترین فصل های فوتبالی خود را تجربه می کند.

رئال مادرید در یک فصل سه مربی روی نیمکت خود دیده است. پیش بینی می شود که این تیم اسپانیایی برای بازگشت به روزهای اوج خود به تغییرات زیادی در تابستان نیاز داشته باشد.

روزنامه آس از فهرست خروجی و ورودی رئال مادرید در تابستان سخن به میان آورد و نوشت که این باشگاه اسپانیایی ۵۴۰ میلیون یورو برای خریدهای جدید خود اختصاص داده است.

براساس گزارش آس رئال برای میلیتائو ۵۰ میلیون، ندومبیله ۸۰ میلیون،اریکسن ۸۵ میلیون، ادن هازارد ۱۱۲ میلیون، یوتیچ ۶۰ میلیون و پل پوگبا ۱۵۰ میلیون یورو کنار گذاشته است.

البته بازیکنانی مانند کیلور ناواس، یورنته، اسپایوس، تونی کروس، کواچیچ، خامس رودریگز، ایسکو، ماریانو دیاز و گرت بیل هم در فهرست خروجی رئال جای دارند.

رئال مادرید بعد از جدایی کریستیانو رونالدو افت زیادی کرده است و باید قبل از هر چیزی به دنبال جایگزینی شایسته برای رونالدو باشد و گذشته از این فهرست باید نام نیمار و امباپه را هم اضافه کرد و البته خبرهای درباره احتمال بازگشت خود رونالدو هم به برنابئو به گوش می رسد و خود این بازیکن هم به نظر می رسد که دوست دارد این انتقال صورت گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-04 21:33

افزودن دیدگاه جدید