کد مطلب: 

293037

قتل در اطراف آکادمی منچستر یونایتد

منطقه اطراف آکادمی تمرینی منچستر یونایتد پس از پیدا شدن بقایای انسان، برای تحقیقات پلیس بسته شده است.
قتل در اطراف آکادمی منچستر یونایتد

به گزارش سیتنا، روز پنجشنبه پلیس گزارشی را در مورد پیدا شدن اعضای بدن انسان در جنگل کرسال دیل در سالفورد دریافت کرد.

این بقایای بدن انسان در منطقه‌ای نزدیک به تأسیسات ورزشی کلیف، جایی که منچستر یونایتد در آن تمرین می‌کرد و اکنون آکادمی باشگاه در آنجا مستقر است، پیدا شده است.

طبق گفته تلگراف بقایای کشف‌شده در یک پلاستیک پیچیده شده بودند. پلیس پس از دریافت گزارش، آسیب‌شناسی را به محل اعزام کرد و درنهایت اینکه این اعضا متعلق به انسان است تایید شد.

کارآگاهان تایید کردند که امکان زنده ماندن قربانی وجود ندارد و بنابراین تحقیقات درباره قتل آغاز شده است. فعلا بازداشتی صورت نگرفته و پلیس به دلیل تحقیق و جستجو برای یافتن جسد، تمام قسمت‌های اطراف محل تمرین آکادمی یونایتد را مسدود کرده است.

در حال حاضر پلیس درباره پیشرفت تحقیقات گزارشی منتشر نکرده اما انتظار می‌رود به‌زودی و با تمام جستجوها، مناطق اطراف زمین تمرین یونایتد بازگشایی شوند.

لویس هیوز، دستیار بخش جرایم جدی پلیس منچستر گفت: «می‌خواهم به جامعه محلی اطمینان بدهم که علیرغم این اتفاق نگران‌کننده اما ما یک حضور بزرگ در منطقه داریم تا تحقیقات را انجام دهیم و به هرگونه نگرانی گوش دهیم. از همه کسانی که ممکن است اطلاعات مرتبطی داشته باشند می‌خواهم که با افسران پلیس حاضر در منطقه صحبت کنند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2024-04-06 10:46

افزودن دیدگاه جدید