نمایش 107261 - 107280 از 140009
- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید بر تقویت ارتباط یکپارچه و فراگیر با ذی نفعان شرکت، از تشکیل کمیته ارتباطات در راستای تحقق این هدف خبر داد.
- سخنگوی شرکت مخابرات ایران، گفت: تفکیک ترافیک بین الملل از ترافیک داخلی در 20 منطقه از مناطق مخابراتی سراسر کشور به صورت کامل اجرایی و در مناطق باقیمانده نیز در حال عملیاتی شدن است.
- با آغاز به کار رسمی سامانه «دسترسی آزاد به اطلاعات»، ایران چند پله به اجرایی شدن این قانون نزدیکتر شد؛ قانونی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را راهی برای مبارزه با فساد میداند.
- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه 117 میلیارد تومانی یک شرکت خدمات ارتباطی خبر داد.
- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیهی بازدید از کارگاه تخصصی اینترنت اشیاء، گفت: برگزاری دورههای آموزشی تخصصی در دانشکده پست و مخابرات با نظارت و هماهنگی ITU، برای کشور و منطقه بسیار قابل توجه است.
- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دورهی آموزشی بین المللی و کارگاه تخصصی اینترنت اشیاء دیدار کرد.
- معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: نمی توان به IOT به عنوان یک مجری نگاه کرد بلکه نیاز است تا وزارت ارتباطات ابتدا زیربنای قانونی شفافی را ایجاد کند تا دیگران بر این مبنا حرکت کنند و با استانداردهای مطرح جهانی پیوند بخورند، البته باید در مواردی که به زیرساخت های کشور مانند پدافندغیرعامل مرتبط است، استانداردهای مختص خود را ایجاد کنیم.
- در راستای فاز سوم شبکه ملی اطلاعات و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیتاسنتر ملی آسیاتک در ششمین برج بلند مخابراتی دنیا افتتاح می شود.
- سمینار یک روزه بهبود مدیریت ویژه مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه، توسط اداره آموزش های کوتاه مدت دانشکده پست و مخابرات، برگزار شد.
- در بین منحرفان جنسی در جهان، برخی از آنها روابط جنسی بی شرمانه ای با حیوانات مختلف دارند. بیشترین حیواناتی که مردان از آنها سوء استفاده می کنند سگ ها هستند و همچنین حیوانات مورد علاقه این زنان فاسد، اسب و الاغ هستند.
- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از قول مساعد بانک مرکزی برای حل مشکل سپرده گذاران موسسات اعتباری خبر داد.
- سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در نشست خبری به تشریح اقدامات و شرایط صدور و دریافت کارت ملی هوشمند پرداخت و تاکید کرد: کارتهای ملی هوشمند فعلی صادر شده تا سال 89 ، تنها تا پایان سال اعتبار دارد و افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند باید اقدام کنند.
- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دسترسی آزاد به اطلاعات در مراسم رونمایی از سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، گفت: این حرکت گام جدی به سمت دمکراسی است و در این حوزه هم دولت، هم مردم که استفاده کننده از اطلاعات هستند؛ باید به وظیفه خود آشنا باشند.
- آیین رونمایی از سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد.
- معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: برگزاری کارگاه اینترنت اشیاء در ایران بسیار ارزشمند است و می تواند تصویری جامع از IOT و کاربردهای آن را در مباحث مربوط به مقررات، سیاستگذاری ها و حریم خصوصی ارایه دهد.
- رئیس دانشکده پست و مخابرات، پیرامون برگزاری دوره آموزشی بین المللی و کارگاه تخصصی اینترنت اشیاء با همکاری این دانشکده و نظارت ITU توضیحاتی ارائه داد.
- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: طرح جایگزینی دفترچه های بیمه با سیمکارتهای رایتل در درجه دوم حرکت است، ولی جلساتی با رییس ثبت احوال، بانک مرکزی، بانک رفاه و رایتل داریم که بتوانیم این اطلاعات را در یک Health card یا هر اسم دیگری درج کنیم که شاید موجب سهولت بیشتری شود.
- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات عامل نزدیک شدن مردم و حاکمیت است.
- دوره آموزشی بین المللی و کارگاه تخصصی اینترنت اشیاء به میزبانی دانشکده پست و مخابرات و با نظارت اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) از 17 تیرماه در محل هتل اسپیناس تهران به مدت سه روز شروع به کار کرد.
- رئیس دانشکده پست و مخابرات، در مراسم افتتاحیه کارگاه بین المللی اینترنت اشیاء، برگزاری کارگاه های آموزشی با اتحادیه جهانی مخابرات را موجب افزایش تعاملات و انتقال دانش و تجربه بین المللی به داخل کشور عنوان و از آمادگی دانشکده برای افزایش همکاری با ITU خبر داد.