کد مطلب: 

294505

تلاش مرکز ملی فضای مجازی برای تقویت تولید محتوا توسط نوجوانان

رئیس کارگروه کودک و نوجوان مرکز ملی فضای مجازی گفت: ما در "جشنواره آسمون" شبکه سازی نوجوانان، استفاده از این شبکه برای تولید محتوا و تولیدکننده شدن نوجوان و ایجاد پلتفرمی برای نحوه پخش تولیدات را پیش بینی کرده ایم.
تلاش مرکز ملی فضای مجازی برای تقویت تولید محتوا توسط نوجوانان

به گزارش سیتنا، اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره آسمون با حضور دکتر آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، سید حمید امامی رئیس کارگروه کودک و نوجوان مرکز ملی فضای مجازی و دبیر جشنواره و سایر اعضای شورای سیاستگذاری عصر روز گذشته (22 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، امامی با اشاره به اهداف جشنواره و تاکید بر حوزه محتوا، اظهار داشت: ما در این جشنواره سه اقدام را پیش بینی کرده ایم؛ شبکه سازی نوجوانان، استفاده از این شبکه برای تولید محتوا و تولیدکننده شدن نوجوان و در گام سوم، ایجاد پلتفرمی برای نحوه پخش تولیدات.

وی با بیان اینکه جشنواره آسمون شروع شبکه سازی است، به ارسال بیش از چهار هزار اثر اشاره کرد و گفت: از میان این چهار هزار اثر، 100 اثر انتخاب و به آنها جایزه داده خواهد شد. شعار جشنواره "وقتشه خودتو رو کنی" و "تو آسمون ستاره شو" انتخاب و احتمالا تا زمان اختتامیه پنج هزار اثر دریافت خواهد شد.

در ادامه این نشست، سایر اعضا دیدگاه های خود را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره و همچنین امتداد آن بیان کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-12 09:07

افزودن دیدگاه جدید