کد مطلب: 

254105

مراکز واکسیناسیون کرونا به گوگل مپ اضافه می‌شوند

طبق اعلام گوگل، این شرکت قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک مراکز واکسیناسیون ویروس کرونا را به گوگل مپ اضافه کند.
مراکز واکسیناسیون کرونا به گوگل مپ اضافه می‌شوند

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل چند تغییر مهم را اعلام کرده که از این هفته در برنامه‌های Maps و Search اعمال می‌شود. این تغییرات از چهار هفته آینده در آریزونا، لوئیزیانا، می‌سی سی پی و تگزاس شروع خواهد شد.

گوگل روز دوشنبه اعلام کرد که جستجو‌های «مراکز واکسن نزدیک من» از ابتدای سال پنج برابر افزایش یافته و این ویژگی را برای اطمینان از ارائه پاسخ‌های مربوطه به محل‌های واکسیناسیون اجرا می‌کند. همچنین در نتایج جستجو مواردی در پانل‌های اطلاعاتی تعیین شده نشان داده خواهد شد که شامل جزئیاتی در مورد نیاز به قرار ملاقات یا بودن واکسن برای تزریق به گروهی خاص است.

این غول جستجو گفت که با منابع معتبر از جمله دولت‌های محلی و داروخانه‌های خرده فروشی برای کسب اطلاعات کار می‌کند. اطلاعات مربوط به سایت‌های واکسن به مرور در سایر ایالت‌ها و کشور‌ها منتشر می‌شود. بر اساس یک نظرسنجی، سردرگمی در مورد واکسن بیداد می‌کند و ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند که نمی‌دانند چه موقع و کجا تزریق واکسن صورت می‌گیرد.

در دسترس بودن واکسن در ایالات متحده نیز مشکل ساز شده، زیرا جو بایدن خواستار صبر و شکیبایی از سمت مردم شده و گفته که به زودی روند عرضه واکسن بهتر خواهد شد. او در نهایت قصد دارد ۱۰۰ میلیون دوز واکسن را در ۱۰۰ روز ابتدای کار خود عرضه کند. این آخرین تغییر در Google Maps در رابطه با ویروس کرونا است. در ماه سپتامبر، برنامه Maps شروع به نمایش میانگین هفت روز موارد جدید Covid-19 در هر ۱۰۰ هزار نفر کرد.

مدیر عامل شرکت گوگل و آلفابت روز دوشنبه گفت که این شرکت ۱۰۰ میلیون دلار کمک مالی به بنیاد CDC، سازمان بهداشت جهانی و سایر سازمان‌های غیرانتفاعی برای اجرای اطلاعیه‌های مهم بهداشت خدمات عمومی در مورد ویروس می‌کند.

بخش‌های خاصی از امکانات Google، از جمله پارکینگ‌ها و فضا‌های باز، در کالیفرنیا، نیویورک و واشنگتن نیز برای اقدامات واکسیناسیون باز خواهد شد. این جدیدترین مجموعه شرکت‌های بزرگ است که به بهبود واکسن کمک می‌کند، استارباکس، آمازون و والمارت نیز خدمات مشابهی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-31 11:32

افزودن دیدگاه جدید