کد مطلب: 

214806
ادامه‌ی افشاگری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای حفظ منافع مردم؛

اولین بازرسی تعزیراتی از یک شرکت‌ واردکننده تلفن همراه با ارز دولتی/ هر گوشی آیفون 2 میلیون تومان گرانتر واگذار شده و در مجموع 30 میلیارد تومان تخلف صورت گرفته است/ شرکت متخلف "نودیس پرداز" است

بنا به اولین بازرسی از شرکت های واردکننده تلفن همراه با ارز دولتی، "شرکت نودیس پرداز" که در سه ماه نخست امسال بالغ بر 26 میلیون یورو ارز دولتی دریافت کرده است، حدود 20 هزار گوشی آیفون وارد کرده که 15 هزار تای آن را یکجا و با دو میلیون تومان گرانتر از معمول به یک شرکت واگذار کرده است.
اولین بازرسی تعزیراتی از یکی از شرکت‌های واردکننده تلفن همراه با ارز دولتی/ هر گوشی موبایل 2 میلیون تومان گرانتر به یک شرکت واگذار شده و در مجموع 30 میلیارد تومان تخلف صورت گرفته است

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ساعاتی پیش توئیت کرد:

"اولین بازرسی تعزیراتی از یکی از شرکتهای واردکننده تلفن همراه صورت پذیرفت. بنا بر گزارش دریافتی، شرکت مزبور حدود ۲۰۰۰۰ گوشی آیفون وارد کرده که ۱۵۰۰۰ تای آن را یکجا و با دو میلیون تومان گرانتر از معمول به یک شرکت واگذار کرده و ۵۰۰۰ گوشی را در انبار موجود داشته است".

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دقایقی بعد از این توئیت و در پاسخ به توئیتی دیگر، شرکت بازرسی شده را "شرکت نودیس پرداز" اعلام کرد.

به استناد لیست اعلامی وزارت ارتباطات، در سه ماه نخست امسال بالغ بر 26 میلیون یورو به این شرکت ارز دولتی تعلق گرفته است.

گفتنی است؛ سوم تیرماه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فهرست واردکنندگان گوشی همراه با ارز دولتی را منتشر و اعلام کرد: رقم کل ارز اختصاص یافته به 40 شرکت وارد کننده‌ی گوشی 220 میلیون و 643 هزار و 206 یورو را شامل می شود که تا کنون محموله هایی با مجموع رقم 75 میلیون و 283 هزار و 860 یورو با عاملیت 30 شرکت وارد کننده از گمرک ترخیص شده است.

در همین راستا مشخص شده است که این شرکت در مجموع 30 میلیارد تومان تخلف و سوء استفاده کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-27 00:08

افزودن دیدگاه جدید