موانع رشد ویدیوی آنلاین در ایران از نگاه وزیر ارتباطات
موانع فعلی برای رشد عبارتند از: ۱) بلاتکلیفی مجوز ویدیوی آنلاین ۲) مدل حجمی فروش پهن باند در سرویسهای خانگی ۳) عدم اقبال تولید کنندگان محتوا به این بازار.
به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی توئیت کرد:
روند تماشای تلویزیون و ماهواره در دنیا کاهشی است، ویدیوی آنلاین رشد را تجربه میکند. بازار ایران پتانسیل رشد چند برابری دارد.
موانع فعلی برای رشد عبارتند از: ۱) بلاتکلیفی مجوز ویدیوی آنلاین ۲) مدل حجمی فروش پهن باند در سرویسهای خانگی ۳) عدم اقبال تولید کنندگان محتوا به این بازار.
انتهای پیام
به این محتوا امتیاز دهید:
2017-11-23 13:47
افزودن دیدگاه جدید