کد مطلب: 

177716

تصویب شرح خدمات شرکت خدمات هوایی پیام

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام از تصویب شرح خدمات شرکت خدمات هوایی پیام در شورای راهبردی خبر داد.
تصویب شرح خدمات شرکت خدمات هوایی پیام

به گزارش سیتنا، مهندس محمد علی مختاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام، گفت: شرح خدمات توسط گروه پژوهشی متشکل از اساتید دانشگاه تهران و متخصصان، طی مدت 3 ماه کار مستمر تهیه شد و با بررسی نقاط ضعف و قوت، فرصتها و تهدیدها، راهکار های مناسب برای دستیابی به چشم انداز در قالب اهداف ادواری و شرح وظایف همسو با اهداف و فعالیت  های وزارت ارتباطات به تصویب نهایی رسید.

وی یادآور شد: این شورا بنا به دستور وزیر ارتباطات (رییس مجمع عمومی  شرکت خدمات هوایی پیام) تشکیل و طی هفت جلسه کارشناسی، مقدمات مطالعات جامع مجموعه شرکت خدمات هوایی پیام مشتمل بر، منطقه ویژه اقتصادی، خدمات فرودگاهی و شهرict  را فراهم کرد، تا مسیر آینده شرکت با برنامه و طرح مشخص پیگیری و بر اساس شاخص های معین مورد ارزیابی قرار گیرد.

مهندس مختاری با تقدیر از همکاری خوب و نزدیک معاونین و مشاورین وزارت و اساتید دانشگاهی اظهار امیدواری کرد که این همکاری تا مرحله پایانی تهیه طرح جامع ادامه یابد.

گفتنی است؛ شورای راهبردی متشکل از معاونین و مشاوران  وزارت ارتباطات، استاندار و معاونین استان البرز به ریاست مشاور اجرایی وزیر هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-30 16:17

افزودن دیدگاه جدید