کد مطلب: 

171709
سبحانی فر خبر داد:

تهیه طرح نظام مهندسی فناوری اطلاعات با امضای 50 نماینده

رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس با بیان اینکه 50 تن از نمایندگان طرح نظام مهندسی فناوری اطلاعات را امضا کرده اند، گفت: بزودی این طرح به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.
تهیه طرح نظام مهندسی فناوری اطلاعات با امضای 50 نماینده

به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانی فر، ضمن اعلام خبر جمع آوری 50 امضا برای طرح نظام مهندسی فناوری اطلاعات، گفت: طرح مذکور به منظور ساماندهی بخش فناوری اطلاعات تهیه شده و تاکنون، 50 تن از نمایندگان خانه ملت آن را امضا کرده اند.

نماینده مردم سبزوار، جفتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی افزود: به هر حال باید توجه داشت که بهره مندی از فناوری اطلاعات در حال گسترده شدن بوده و اکنون در تمام امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی زندگی مردم اثر گذار است، از این رو تلاش ما نظامند کردن این بخش به منظور توسعه بخش الکترونیک است.

رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس تصریح کرد: عمده فعالیتها در حوزه فناوری اطلاعات، توسط بخش خصوصی انجام می شود، از این رو ضروری است که ساماندهی این حوزه نیز توسط همین بخش انجام شود و امضای طرح مذکور نیز به دلیل مشارکت بخش خصوصی است.

نماینده مردم سبزوار، جفتای، جوین و خوشاب در مجلس گفت: تاکنون 50 تن از نمایندگان در خانه ملت طرح نظام مهندسی فناوری اطلاعات را امضا کرده اند و بزودی این طرح تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

پایان پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-15 01:22

افزودن دیدگاه جدید