کد مطلب: 

759

تلاش تولیدکننده‌های بازی‌های رایانه‌ای در آستانه‌ی سال نو میلادی

تلاش تولیدکننده‌های بازی‌های رایانه‌ای در آستانه‌ی سال نو میلادی

با نزدیک شدن به کریسمس و سال نو میلادی که یکی از فصل‌های عمده‌ برای خرید در کشورهای غربی است شرکت‌های تولیدکننده‌ی بازی‌های رایانه‌ای برای دسترسی بیشتر به مشتریان این بازی‌ها تلاش می‌کنند.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، وی.ا.ای نوشت که شرکت هنرهای الکترونیکی آماده است با آغاز تعطیلات کریسمس وارد یک نبرد شود. جنگی برای جذب مشتریان بیشتر.

این شرکت بازی جدیدی را به نام «جنگ ستاره ها: جمهوری کهن» حدود یک ماه دیگر عرضه خواهد کرد و علاقمندان صدها هزار نسخه از این بازی را پیش خرید کرده اند.

 

در کنفرانس بازار سرگرمی های دیجیتالی در شهر نیویورک اریک بروان یکی از کارکنان شرکت هنرهای الکترونیکی تاکید کرد این شرکت سعی دارد از فروش هارد کپی بازی، فراتر رود.

 

براون می گوید: ما سرمایه گذاری خود را در تکنولوژی دیجیتال افزایش داده ایم. بازارهای دیجیتال در حال حاضر رشد ۲٠ درصدی و حتی بهتر را نشان می دهند. بنابراین تکنولوژی دیجیتال نقش مهمی در آینده‌ی بازی‌های رایانه‌ای خواهد داشت.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، بازی‌های دیجیتال می‌تواند سود هنگفتی برای تولیدکنندگان داشته باشد زیرا به مشتریان این امکان را می دهد که بازی و ترکیب‌های بیشتری را به سادگی دانلود کنند.

 

اریک بروان می افزاید: جنگ ستاره ها اصولاً یک بازی دیجیتال است. ما خدمات این بازی را ارائه می‌دهیم که هرماه به صورت دیجیتال به کامپیوتر کاربران عرضه می شود. برای ما این ورود عمده ای در جهان دیجیتال می باشد.

 

وین کلاین، مدیر شرکت تی اپ کیو، نیز معتقد است جهان بازی های رایانه‌ای در یک تحول است.

وین کلان می گوید: فکر می‌کنم می‌شود بازی ای درست کرد که بتوانیم در راه خانه بر روی تلفن شروع کنیم و بعد وقتی رسیدیم خانه ادامه بازی را روی دستگاهی که در خانه داریم، ادامه دهیم؛ فکر می کنم در آینده این گونه وسیله‌ها همه به هم وصل می شوند.

انتهای پیام

تخمین زده می شود ارزش بازار جهانی بازی های کامپیوتری ۶۴ میلیارد دلار است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-11-12 18:28

افزودن دیدگاه جدید