کد مطلب: 

757

تجمع پرسنل تالیا/ بلاتکلیفی تالیا و عدم پرداخت حقوق پرسنل

تجمع پرسنل تالیا/ بلاتکلیفی تالیا و عدم پرداخت حقوق پرسنل

جمعی از کارکنان شرکت تالیا به دلیل عدم دریافت چهار ماه حقوق خود صبح شنبه در مقابل دفتر این شرکت تجمع کردند و خواستار پاسخگویی هیات مدیره به مطالباتشان شدند.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، پرسنل و کارکنان شرکت تالیا که در مقابل دفتر این شرکت واقع در خیابان شهید بهشتی جمع شده بودند خواستار پیگیری هیات مدیره در قبال حقوق معوقه‌شان شدند.

 

ایلنا هم گزارش داد: به گفته‌ی‌ تجمع کنندگان، اعضای هیات مدیره‌ی شرکت تالیا با این استدلال که شبکه دیگر فعالیت چندانی در کشور ندارد و وزارت ارتباطات ]شرکت مخابرات ایران[نیز همکاری و هماهنگی با شرکت تالیا ندارد، لذا شرکت فوق توانایی انجام تعهدات و مطالبات خود در قبال کارکنان و حتی سایر قسمت‌های فنی شرکت را ندارد.

 

شرکت تالیا نخستین شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری در ایران می‌باشد که در سال ۱۳۸۳با استفاده از تجهیزات شرکت زیمنس آغاز به کار کرد. در حال حاضر شرکت فوق بالغ بر ۲۰۰ نفر پرسنل دارد.

 

به گزارش سیتنا، گفتنی است اگرچه مذاکرات شرکت تالیا و شرکت مخابرات ایران برای واگذاری شبکه تالیا به شرکت همراه اول از ماه‌ها پیش آغاز شده ولی تاکنون این مذاکرات وارد فاز اجرایی نشده‌است. در این راستا و با طولانی شدن مذاکرات، به نظر می‌رسد طرفین گذشت زمان و تغییر شرایط کاری در آینده را راهکاری برای حل این مشکل می‌دانند؛ این در حالی است که به سال‌های پایانی مجوز ارائه شده به تالیا برای واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری نزدیک می‌شویم اگرچه بین شرکت تالیا و شرکت مخابرات ایران نیز برای مدت زمان باقی‌مانده از این مجوز اختلاف است.  

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-11-12 13:54

افزودن دیدگاه جدید