کدخبر :5872 پرینت
06 اسفند 1391 - 06:53

سرپرست وزارت ارتباطات: در بسیاری کشورها، پست یک وزارتخانه است!

متن خبر

سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که خود را برای حضور در جلسه‎ی رای اعتماد آماده می‎کند در جمع مدیران شرکت پست گفته است که "امروزه در بسیاری کشورها، پست یک وزارتخانه است." ولی وی از ذکر مصداق برای این مورد خودداری کرده است.

به گزارش سیتنا (citna.ir)، دکتر نامی در همایش سراسری مدیران شرکت پست در مشهد با بیان اینکه این وزارتخانه اهمیت استراتژیک دارد و در همه‎ی کشورها جزء وزارتخانه‌های حاکمیتی است، اظهار داشت: پست به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‎ی وزارت ارتباطات به لحاظ ارتباط مستقیم با مردم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه انتظارات از پست به چهار بخش حاکمیت، مردم، حوزه‎های بین الملل و کارکنان تقسیم می‎شود، اظهار داشت: توجه به خواسته‌های کارکنان و نیروی انسانی زیرمجموعه در راس همه‎ی این انتظارات است.

سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با تاکید بر جایگاه این وزارتخانه افزود: امروزه در بسیاری کشورها، پست یک وزارتخانه است. به همین دلیل در کشور ما نیز باید با شناسایی بیشتر حوزه‎های برون مرزی و توسعه‎ی همکاری‎های تجارت و بانکداری با سایر کشورها سهم خود را در جهان افزایش دهیم.

دکتر نامی افزود: این وزارتخانه باید روز به روز تقویت شود و به عنوان پیشخوان سایر سازمان‎ها خدمات رسانی کند.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.