کد مطلب: 

5575

IN نماد سرویس ارزش افزوده‎ی مخابرات استان تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، در نشست پایانی ارزیابی عملکرد این شرکت برای دریافت جایزه ملی کیفیت گفت:‌ IN‌ محصول معرفی شده به دبیرخانه ملی کیفیت است زیرا IN نماد سرویس ارزش افزوده شرکت استان تهران به شمار می‌رود.

به گزارش سیتنا به نقل از پیام تهران آنلاین،‌ مهندس روح‌الهی در جمع اعضای هیات ارزیابی دومین جایزه ملی کیفیت، افزود:‌ حجم و تنوع سرویس در تهران با توجه به نیازهای اقتصادی مردم،‌ وجود نهادهای حاکمیتی و مراکز علمی بسیار زیاد است و تلاش شده است با آموزش نیروی انسانی،‌ روش‌های مدیریتی،‌ تغییر ساختار،‌ بکارگیری تکنولوژی،‌ اصلاح فرآیندها و اقدامات متنوع دیگر پاسخگوی نیازهای کلان‌شهر تهران و استان باشیم.

روح‌الهی از گسترش فعالیت‌های شرکت بر مبنای مشتری مداری و توجه به مشتری خبر داد و خاطرنشان ساخت:‌ تحقق اهداف شرکت با کمک بخش‌های حاکمیتی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بویژه حوزه رگولاتوری امکان‌پذیر است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران استقبال مردم از سرویس‌های شرکت مخابرات استان تهران را نشان‌دهنده میزان حجم خدمات و تلاش‌های ارزنده کارکنان عنوان کرد و افزود:‌ در مقابله با سایر اپراتورهای مطرح دنیا باید گفت که فاصله‌ها و نواقصی وجود دارد و برگزاری جشنواره ملی کیفیت با ارزیابی‌های علمی در شناسایی نقاط ضعف و قوت شرکت ، تأثیر بسزایی دارد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پاسخ به پرسش سرارزیاب حاضر در این جلسه مبنی بر این که چرا IN‌ بعنوان محصول شرکت برای ارزیابی و حضور در جشنواره جایزه ملی کیفیت معرفی شده است، اظهار داشت:‌ IN‌ نماد سرویس ارزش افزوده در شرکت مخابرات استان تهران است که در آغاز کار موضوعی بی‌سابقه در سطح کشور بود.

مهندس روح‌الهی افزود:‌ در سال 83 که بحث IN‌ در زمان مدیرعاملی مهندس خسروی مطرح شد استقبال از این سرویس خیلی قابل تصور نبود اما خوشبختانه IN‌ بلوغ خاصی در تهران یافته و سایر شرکت‌های مخابرات نیز با الگوپذیری از تهران از این سرویس استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با بیان این که در تمام دنیا کسی از IN‌ برای اینترنت هوشمند استفاده نمی‌کند گفت:‌ همکاران شرکت مخابرات استان تهران برای رفع مشکل دایالاپ،‌ چاپ کارت و نقل و انتقال پول از IN‌ یک سرویس بی‌سابقه تعریف کردند و حرکتی جالب بود که به الگویی برای شرکت ارتباطات زیرساخت و بخش‌های مخابراتی کشور مبدل گشت.

شایان ذکر است در ادامه این نشست مهندس روح‌الهی به پرسش‌های ارزیابان جایزه ملی کیفیت باتوجه به اظهارنامه‌ها و مستندات ارسالی به دبیرخانه پاسخ داد.
 انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-04 11:15

افزودن دیدگاه جدید