کد مطلب: 

5356

"محمود خسروی" وزیر ارتباطات می‎شود!

رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس از احتمال تعیین مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت برای سرپرستی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به اینکه مهلت یک هفته ای رئیس جمهور برای تعیین سرپرست وزارت ارتباطات به اتمام رسیده است، تصریح کرد:‌ در حال حاضر بحث از تعیین سرپرست از داخل مجموعه و معاونت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که شایع ترین گزینه آقای محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت خواهد بود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور در پروژه های مهر ماندگار و فریدون احمدی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از گزینه های سرپرستی وزارت ارتباطات هستند، تاکید کرد: شایع ترین گزینه انتخاب آقای محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت برای سرپرست وزارت ارتباطات خواهد بود.

لازم به ذکر است طبق قانون رئیس جمهور باید تا یک هفته بعد از عزل یا استعفای هر وزیری از وزارتخانه مربوطه، نسبت به تعیین سرپرست اقدام کند؛ همچنین بر اساس قانون رئیس جمهور تنها سه ماه برای معرفی وزیر پیشنهادی خود به مجلس برای گرفتن رای اعتماد از نمایندگان مجلس مهلت دارد.

بر این اساس شامگاه روز شنبه ۱۱ آذرماه، با حکم رئیس جمهوری رضا تقی پور از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برکنار شد؛ این در حالی است که رئیس جمهور تنها یک هفته مهلت داشت تا سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعا ت را انتخاب کند اما اکنون بعد از ۳۲روز هنوز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرپرست ندارد.

البته رئیس جمهور تنها ۳۹ روز برای تعیین وزیر پیشنهادی خود برای سکان‌داری وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات مهلت دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-22 09:00

افزودن دیدگاه جدید