کد مطلب: 

5081

نماینده مجلس: سرپرستی ‌نیکزاد در وزارت ‌ارتباطات‌ منتفی ‌است

نماینده مجلس: سرپرستی ‌نیکزاد در وزارت ‌ارتباطات‌ منتفی ‌است

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس گفت: بر اساس مصوبه مجلس و تائید شورای نگهبان سرپرستی نیکزاد بر وزارت ارتباطات منتفی است و دولت باید سرپرست و یا وزیری را برای آن تعیین کند.

به گزارش سیتنا، جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه با اشاره به تأیید مصوبه مجلس در ارتباط با ممنوعیت دولت در ادغام وزارتخانه‌ها از سوی شورای نگهبان به فارس گفت: بر اساس این مصوبه سرپرستی وزیر راه و شهرسازی بر وزارت ارتباطات منتفی است و دولت باید سرپرست دیگری را برای این وزارتخانه تعیین و یا وزیر آن را برای کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کند.
 
وی با بیان اینکه شرح وظایف وزارتخانه‌های ادغامی دولت تا کنون به مجلس نیامده ادامه داد: این وزارتخانه‌ها با اجازه مجلس ادغام شده‌اند و فعالیت آنها تا زمانی که مجلس با مصوبه‌ای دیگر مجلس که کار آنان را غیرقانونی اعلام کند به کار خود ادامه می‌دهند.
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: برداشت من بر این است که از 18 وزیر کابینه دولت دهم 10 نفر از ابتدای دولت تا کنون در کابینه بوده‌اند و اگر این تعداد به 8 نفر کاهش پیدا کند کابینه نیاز به رأی اعتماد مجدد دارد اما تا کنون این موضوع در هیئت رئیسه مطرح و روی آن بحث نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-01 13:33

افزودن دیدگاه جدید