کد مطلب: 

4989

اولین حضور اپراتور چهارم در مجمع FTTH خاورمیانه و شمال آفریقا

اپراتور چهارم به عنوان مجری انحصاری ارائه خدمات لایه دسترسی بر بستر فیبر نوری در کشور در مجمع FTTH - اتصال فیبر به منازل - خاورمیانه و شمال آفریقا شرکت کرد.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانیان نت، مدیران اپراتور چهارم طی دیدار با فاریس آوارتانی رئیس هیات مدیره مجمع و  حسین بدران عضو هیات مدیره و رئیس کمیته رگولاتوری، به تشریح برنامه های کشور برای ایجاد شبکه ملی پهن باند و نقش اپراتور چهارم در ارائه سرویس های پهن باند پرداختند.

در این دیدار آوارتانی دعوت خود را برای ارتباطات متقابل بیشتر و عضویت در کمیته های مجمع FTTH خاورمیانه و شمال آفریقا، و همچنین حضور در مجامع بین المللی همچون ITU - اتحادیه ارتباطات راه دور سازمان ملل - به هیئت ایرانی اعلام کرد.

حسین شفیع مدیرعامل اپراتور چهارم نیز ضمن اشاره به اراده شرکت ایرانیان نت برای حضور پررنگ در مجامع داخلی و بین المللی، آمادگی این شرکت برای توسعه همکاری های متقابل و تبادل تجربیات را اعلام کرد.

گفتنی است چهارمین کنفرانس مجمع FTTH خاورمیانه و شمال آفریقا، از 11 تا 13 دسامبر در دوحه قطر و با شرکت بازیگران اصلی صنعت مخابرات و ارتباطات پهن باند با تکیه بر فناوری های مبتنی بر فیبر، برگزار شد. شرکت ایرانیان نت نیز از سال 2012 عضو ارشد (با رده Platinum member) در مجمع FTTH خاورمیانه و شمال آفریقا است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-23 11:09

افزودن دیدگاه جدید