کد مطلب: 

4924

شرکت مخابرات ایران: تعرفه‎ی مکالمات را تنها 12 درصد افزایش دادیم

شرکت مخابرات ایران: تعرفه‎ی مکالمات را تنها 12 درصد افزایش دادیم

تعرفه تلفن ثابت از سال 1383 تا اسفند سال 90 بدون تغییر مانده بود، ولی شورای رقابت در اسفند سال 1390 اجازه افزایش 12 درصدی تعرفه مکالمات را صادر که به هیچ وجه پاسخگوی هزینه‎ها نبود لیکن شرکت مخابرات ایران همان تعرفه را اعمال کرده است. 
 
به گزارش سیتنا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با توجه به انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش چند برابری تعرفه مکالمات تلفن ثابت ضروری است موارد زیر را به اطلاع مشترکان محترم برسانیم.
 
1- با توجه به افزایش هزینه ها ، نوسانات نرخ ارز ، تغییر حقوق و دستمزد و افزایش تعرفه خدمات مورد نیاز شرکت مخابرات ایران طی چند سال گذشته با هدف ارائه خدمات بهتر و به روز رسانی فناوری تلفن ثابت در کشور خواهان تعدیل تعرفه ها بوده که متأسفانه با مقاومت نادرست برخی مواجه بوده است تا اینکه بالاخره شورای محترم رقابت در اسفند سال 1390 اجازه افزایش 12 درصدی تعرفه مکالمات را صادر که به هیچ وجه پاسخگوی هزینه ها نبود لیکن شرکت مخابرات ایران همان تعرفه را اعمال کرده است.
 
2- اعلام افزایش 168درصد توسط مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی نادرست است و چنانچه لازم باشد این دفتر آماده ارائه مدارک لازم به این نهاد برای بررسی مجدد می باشد.
 
3- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن تأیید افزایش 12 درصدی مورد نظر شورای رقابت پیشنهاد تغییر در زمان پالس را داده بود که چنانچه آن روش هم اعمال شود ، افزایش تعرفه سال 90 همان 12 درصد است نه 168 درصد؛ به عبارت دیگر هر دو پیشنهاد یکسان بوده است نه دو تعرفه جداگانه.
 
4- تعدیل تعرفه مکالمات بین الملل مربوط به شرکت مخابرات ایران نیست، بلکه تعرفه مذکور ، از طریق سازمان تنظیم مقررات به شرکت زیر ساخت ابلاغ و در سایت آن شرکت اطلاع رسانی شده است.
 
5- یکسان سازی تعرفه مکالمات در شب و روز بر اساس سیاست های جدید شرکت مخابرات صورت گرفته و با توجه به اینکه این تفاوت تعرفه یک سیاست تشویقی بوده در آینده به شکل دیگری اعمال خواهد شد.
6- روابط عمومی شرکت مخابرات ایران هرگونه تغییر در تعرفه ها را بلافاصله در سایت این شرکت به نشانی www.tci.ir منتشر کرده، در اختیار سایر رسانه ها هم قرار می دهد.
انتهای پیام  
www.citna.ir 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-18 11:57

افزودن دیدگاه جدید