کد مطلب: 

4879

احمدی‎نژاد: دیگر وزارت ارتباطات در قواره‎ی یک وزارتخانه نیست

احمدی‎نژاد: دیگر وزارت ارتباطات در قواره‎ی یک وزارتخانه نیست

رئیس جمهور، گفت: با توجه به واگذاری بخش‌های زیر مجموعه‎ی وزارت ارتباطات به بخش خصوصی عملاً آنچه در مجموعه‎ی اداری این وزارتخانه باقی می‌ماند در قواره‎ی یک وزارتخانه نیست و باید به شکل یک سازمان زیر نظر رئیس جمهور و یکی از وزرا اداره شود.

 

به گزارش سیتنا، محمود احمدی‌نژاد ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره‎ی تغییر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خاطر نشان کرد: تغییرات در این وزارتخانه و ادغام آن از قبل مطرح بود چرا که اولاً، دولت هر اندازه کوچکتر باشد بهتر است و دوم اینکه با توجه به واگذاری بخش‌های زیر مجموعه‎ی این وزارتخانه به بخش خصوصی عملاً آنچه در مجموعه‎ی اداری وزارت ارتباطات باقی می‌ماند در قواره یک وزارتخانه نیست و باید به شکل یک سازمان زیر نظر رئیس جمهور و یکی از وزرا اداره شود.

رئیس جمهور ادامه داد: تغییرات در این وزارتخانه موضوعی جدی نبوده و حکم سرپرستی برای آن از 4 ماه پیش تهیه شده بود منتهی منوط به تمهید مقدماتی بود که فراهم شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت به این موضوع که ادغام وزارتخانه‌ها نیازمند ارائه لایحه به مجلس است، اشراف دارد و با آن موافق است، اما جابه‌جایی‌های وظایف وزارتخانه‌ها طبق قانون برنامه و قوانین عادی از اختیارات شورایعالی امور اداری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-13 19:14

افزودن دیدگاه جدید