کد مطلب: 

4836
هر آنچه درباره‎ی "1818" باید بدانید!
  • اگرچه چندین سال از راه‎اندازی سرویس پیام رسان "1818" شرکت‎های مخابرات استانی می‎گذرد، ولی با توسعه‎ی فناوری اطلاعات در سال‎های اخیر استفاده از این سرویس به رویه‎ی معمول مشترکان مبدل شده است.
  •  
  • به گزارش سیتنا، از آنجایی که همواره یکی از مهمترین علل تردد مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتی و بانک ها، دریافت فهرست مکالمات، صورتحساب، قبوض المثنی و نیز پرداخت وجوه بوده است، از سال 84 سرویس پیام رسان "1818" راه اندازی شد که با استفاده از آن مشترکان می توانند علاوه بر پرداخت غیرحضوری هزینه‎ی قبوض از وضعیت ریزمکالمات و صورتحساب خود به شکل شنیداری یا به صورت نمابر آگاه شوند.
  •  
  • مزایا و قابلیت های سرویس 1818:
  • 1- امکان پرداخت صورتحساب برای دارندگان کارت های شبکه شتاب، با ارائه رمز دوم کارت و بدون نیاز به قبض و شناسه قبض و پرداخت
  • 2- اعلام عدم بدهی مشترک بلافاصله پس از پرداخت توسط وی
  • 3- پخش صوتی اطلاعات مندرج بر روی صورتحساب
  • 4- پخش صوتی ریزمکالمات بین شهری، بین الملل و تماس های انجام شده از تلفن ثابت به همراه.
  • 5- ارسال ریز مکالمات میان دوره و آخرین دوره مشترک به نمابر وی
  • 6-اعلام کارکرد و پرداخت مبلغ میان دوره برای مشترکین پرمصرف
  • 7- امکان پرداخت علی الحساب مبلغ قبض برای جلوگیری از قطع تلفن.
  • 8- اعلام صورتحساب آخرین دوره و نیز دوره های قبل (تا 6 دوره)
  • 9- اطلاع رسانی به مشترکین پرمصرف جهت پرداخت قبوض میان دوره.
  • 10- وصل خودکار تلفن های قطع شده بلافاصله پس از پرداخت از طریق این سامانه

 

برای دریافت اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-09 18:59

افزودن دیدگاه جدید