کد مطلب: 

4833

برگزاری مراسم معارفه‎ی سرپرست وزارت ارتباطات در غیاب تقی پور

برگزاری مراسم معارفه‎ی سرپرست وزارت ارتباطات در غیاب تقی پور

مراسم تودیع رضا تقی‌پور وزیر سابق ارتباطات و معارفه وزیر راه و شهرسازی به سرپرستی این وزارت با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در غیاب تقی‌پور برگزار شد؛ اگرچه در این مراسم از تیم خبری سیتنا برای پوشش مراسم دعوت به عمل نیامده بود.

 
به گزارش سیتنا، تقی‌پور نخستین وزیر برکنارشده ICT کشور است. این برکناری 7 ماه مانده به پایان دولت انجام شده و از امروز به مدت سه ماه علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
 
نیکزاد در خصوص سرپرستی در وزارت ارتباطات می‌گوید: سرباز نظام است و در هر پستی که حکم کند، خدمت می‌کند.
 
در این حال فارس گزارش داد: مراسم تودیع و معارفه با حضور رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور و نیکزاد در حال برگزاری است و تقی‌پور به دلیل آنچه که مشکل پزشکی اعلام شده، به مراسم نیامده است.
 
امروز فضای سالن شهید قندی وزارت ارتباطات بسیار امنیتی بود؛ پیش از این نیز رحیمی به این سالن آمده بود اما هیچ‌گاه از خبرنگاران کارت ورود به جلسه خواسته نشد و هیچ‌گاه خبرنگاران را مجبور به تحویل کیف‌هایشان و خاموش کردن موبایل نکرده بودند.
 

از سوی دیگر ایسنا گزارش داد که سرپرست جدید وزارت ارتباطات در مراسم معارفه خود تاکید کرد: از این پس اجازه اعطای وام‌های چند صد میلیون تومانی به پست بانک را نخواهیم داد چرا که عزت و برکت در همین وام‌های کوچک است و در زمینه مسکن هم بیش‌ترین وام اعطا شده 25 میلیون تومان بوده است و به همین دلیل دراین حوزه توانسته‌ایم به تعداد بسیاری وام دهیم که همین موضوع برکت می‌آورد.

 

نیکزاد همچنین عنوان کرد: اکنون باید به ظرفیت سایبری کشور کمک شود و دیگر زمان آن نیست که بگوییم من کجا باشم و میزم حفظ شود چرا که در حال حاضر اگر دشمنان بخواهند بزنند، کل نظام را می‌زنند و ما باید بتوانیم در زمینه دفاع سایبری حرف داشته باشیم.

 

پس ازصحبت‌های نیکزاد حکم سرپرستی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی رحیمی به او اعطا شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-09 09:11

افزودن دیدگاه جدید