کد مطلب: 

4658

برگزاری دوره‎های آموزشی مرتبط با تجهیزات نوین مخابراتی در کیش برای جلوگیری از ارزبری

برگزاری دوره‎های آموزشی مرتبط با تجهیزات نوین مخابراتی در کیش برای جلوگیری از ارزبری

وجود تجهیزات مخابراتی نوین و به روز دنیا در شبکهی مخابراتی کشور، مدیران تصمیم‎گیر در شرکت مخابرات ایران را بر آن داشت تا در راستای بومی سازی دانش این صنعت اقدام به راه‎اندازی شرکت خدمات و آموزش‎های تجهیزات نوین مخابراتی در جزیره‎ی کیش نمایند.

 

در این راستا "رضا وجد" معاون اجرایی شرکت ثامن سپهر کیش در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا در نمایشگاه تلکام، اظهار داشت: این شرکت در خردادماه امسال افتتاح شد که هدف از تاسیس آن برگزاری دورههای تخصصی و آموزشی در رابطه با تجهیزات جدید شبکههای مخابراتی است که در حال نصب در شرکت مخابرات میباشد.

 

وی، ادامه داد: در این مرکز تا کنون دوره‎های آموزشی در خصوص شبکههای NGN، IMS، دستگاههای اندازه گیری و دورههای سوئیچ برگزار شده است.

 

وی تاکید کرد: با توجه به حرکت شبکههای مخابراتی به سمت شبکههای نسل جدید - چه در بخش دیتا و چه در بخش انتقال - نیاز داشتیم که این دورهها به داخل کشور انتقال یابد. به همین منظور با کشورهای طرف قرارداد که این تجهیزات از آنها خریداری میشود قرارداد آموزشی هم منعقد می‎شود.

 

وی تاکید کرد: با توجه به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایهی ایرانی و از آنجا که اعزام کارشناسان مخابراتی به خارج کشور برای شرکت در دورههای آموزشی، ارزبری زیادی برای کشور به همراه داشت، تصمیم به برگزاری این دورههای آموزشی در داخل کشور گرفتیم.

 

وی در ادامه توضیح داد: برگزاری این دورهها در کیش با هدف برگزاری دورههای بین المللی دنبال شده است؛ چرا که میتوان سایر کشورهای منطقه را هم با توجه به روادید اتباع خارجی در جزیرهی کیش و سهولت تردد، پوشش داد.

 

وی در ادامه‎ی گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا، توضیح داد: علی رغم برگزاری این دورهها، مراکز آموزشی مخابرات مانند دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد و مرکز آموزشی ثامن سپهر کیش امکان تواماً آموزش تئوری و عملی را برای کارشناسان مهیا می‎کند.

 

وی در خصوص همکاری این شرکت با سایر شرکت‎های همکار خارجی با توجه به تحریم‎ها، توضیح داد: به دلیل اینکه تجهیزات NGN  و IMS  قبلا به طور کامل نصب و راه اندازی شده است، شرکت با مشکلی مواجه نیست ولی با رایزنیها و برگزاری جلسات مختلف در صدد برطرف کردن مشکلات احتمالی هستیم.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-16 19:12

افزودن دیدگاه جدید