کد مطلب: 

4483

تبدیل تلفن همراه به افشانه فلفل! +عکس

تبدیل تلفن همراه به افشانه فلفل! +عکس

یک شرکت آمریکایی دست به ساخت قاب تلفن همراه زده که در مواقع ضروری به افشانه فلفل تبدیل می‌شود.

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، یک شرکت آمریکایی دست به ساخت قاب تلفن همراه زده که در مواقع ضروری به افشانه فلفل تبدیل می‌شود.

اسکات مک‌فرسون، سازنده فناوری « Spraytect» این ایده را برای حفاظت از دخترش در مسیر دانشگاه ابداع کرده است.

این ایده از عادت همیشگی جوانان برای در دست نگه داشتن تلفن‌های همراهشان استفاده کرده و از یک قاب آیفون 4/4S با یک مخزن افشانه فلفل تشکیل شده است.

خود این قاب از بسیاری از لحاظ کاملا عادی بوده و هنوز مشخصات دقیق آن ارائه نشده است.

همچنین در پشت این قاب یک سیستم نصب ریلی قالبگیری شده که یک مخزن گاز فلفل درون آن قرار گرفته و قابل تعویض در زمان اتمام یا عبور از میان درگاه‌های امنیتی است.

کاربران در زمان خطر می‌توانند پشت تلفن همراه خود را به سوی صورت فرد مهاجم گرفته و با فشار دادن دکمه فعال کننده در بالای این مخزن، گاز فلفل را به سوی فرد منتشر کنند.

قاب تلفن هوشمند افشانه فلفل

برای جلوگیری از ترشحات تصادفی، یک گیره ایمنی در بالای این افشانه قرار داشته که باید حذف شده و اهرم آن پیش از فعال شدن به اطراف بچرخد.

اگر این فناوری بتواند در زمان فشار دادن دکمه افشانه فلفل همچنین یک تصویر از فرد مهاجم را ثبت کند، کاربر از یک شاهد قطعی برای ارائه به پلیس برخوردار خواهد بود. البته این ایده نیازمند برنامه‌های جانبی و همچنین افزایش هزینه خواهد بود.

این قاب اکنون در چهار رنگ با قیمت نزدیک به 40 دلار در دسترس بوده و این هزینه شاما یک کارتریج افشانه فلفل به همراه یک کارتریج آزمایشی بدون فلفل برای تمرین است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-31 05:59

افزودن دیدگاه جدید