کد مطلب: 

4159

ارتقاء کیفی مکالمات حجاج از عربستان

شرکت ارتباطات زیرساخت برای ایام برگزاری مراسم حج بسترهای ارتباطی بین الملل ایران با عربستان را ارتقاء داد.

به گزارش سیتنا به نقل از مهر، شرکت ارتباطات زیرساخت، امسال با توجه به پیش بینی نیازهای ارتباطی ایام حج، علاوه بر افزایش کانالهای ارتباطی مستقیم بین دو کشور، مسیرهای ترانزیت بین ایران و عربستان را نیز افزایش و مورد بازنگری کیفی قرار داده است.براین اساس شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق چندین مسیر پشتیبان، ارتباطات زائران ایرانی را تقویت کرده و ارتقاء داده است که اغلب این مسیرها از طریق کشورهای همسایه برقرار می شود.

هدف از ارتقای مسیرهای ترانزیت دو کشور ایران و عربستان ارتقاء کیفی مکالمات حجاج و کاهش میزان ترافیک راهیابی نشده (No Route) است؛ علاوه براین شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده که بسترهای ارتباطی درسطح داخلی و مسیرهای بین الملل کشور را بگونه ای فراهم و توسعه داده که حجاج کشورمان بتوانند با اطمینان خاطر مکالمات پایدار و با کیفیت مطلوبی را با بستگانشان در داخل کشور برقرار کنند.

همچنین نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله شرکت ارتباطات زیرساخت به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام شده اند تا ضمن پاسخگویی به نیازهای ارتباطی حجاج، از نزدیک شاخصهای کمی و کیفی ترافیک وارده و صادره به مقصد عربستان را در ایام حج، به طور ویژه تحت نظارت قرار دهند.

کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق مراکز مدیریت شبکه که به صورت 24 ساعته و مستمر ترافیک مسیر عربستان را به صورت ویژه تحت کنترل دارند ترافیک این مسیر را مدیریت می کنند تا در صورت مشاهده هرگونه اشکال و اختلال احتمالی ارتباطات، فورا آن را رفع کنند.
به گزارش مهر، حجاج ایرانی بیت الله الحرام سال گذشته با برقراری بیش از 4 میلیون تماس تلفنی در ایام حج، بالغ بر 7 میلیون و 500 هزار دقیقه مکالمه داشته اند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-29 19:50

افزودن دیدگاه جدید