کدخبر :385 پرینت
04 مهر 1390 - 18:15

نماینده مردم تالش: تعداد مشترکان ایرانسل خلاف پروانه است

متن خبر

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی درباره تقاضای تحقیق و تفحص خود از ایرانسل گفت که آمار ارائه شده درباره تعداد مشترکین این اپراتور متناقض است.

 

به گزارش سیتنا، بهمن محمدیاری در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اظهار داشت: در پیگیری‌های صورت گرفته سازمان تنظیم مقررات اعلام کرده که پروانه صادره برای ایرانسل محدود به 15 میلیون و هشتصد هزار مشترک بوده در حالی که تعداد مشترکین این اپراتور 20 میلیون است و حتی این رقم تا 30 میلیون نیز اعلام شده که تخلف آشکار از پروانه صادره است.

 

وی افزود: البته سازمان تنظیم مقررات عنوان کرده که برای افزایش تعداد مشترکین ایرانسل قرارداد جدیدی در حال تنظیم است که اگر این‌طور باشد اقدامات ایرانسل تاکنون خلاف بوده است.

 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اظهارات وزیر ارتباطات درخصوص اینکه آمار 15 میلیون و هشتصد هزار مشتری برای ایرانسل، کف تعداد مشترکین این اپراتور بوده است، یادآور شد: مدیرعامل ایرانسل نیز معتقد بود که در پروانه صادره سقفی برای تعداد مشترکین عنوان نشده اما چون از سویی گفته شده که قرارداد جدیدی برای انعقاد با ایرانسل در حال تنظیم است، این گفته‌ها به نظر متناقض می‌آید.

 

محمدیاری یادآور شد: برای مشخص شدن این موضوع که چه کسی تخلف کرده باید این موضوع مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد و مدارک آن بررسی شود.

 

وی در پایان گفت: قرار است در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون موضوع تحقیق و تفحص به رای گذاشته شود که بعد از آن گزارش به صحن علنی جهت تصویب نهایی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.