کدخبر :3158 پرینت
20 تیر 1391 - 10:41

مسابقات جام دیجیتال اکو با نام خلیج فارس برگزار می‎شود

متن خبر

دکتر سید مصطفی ابطحی با حضور در جام دیجیتال از برگزاریاین مسابقات برایکشورهای عضو اکو، با نام خلیج فارس خبر داد.

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی جام دیجیتال 2012 ، قائم مقام مؤسسه فرهنگی اکو در سومین روز برگزاری مسابقات جام دیجیتال در میدان آزادی تهران با حضور در محل برگزاری این مسابقات، ضمن بازدید مسابقه‎ها و همچنین مراحل پذیرش متقاضیان، گفت: استقبال از مسابقات بسیار چشمگیر است و مقدمات لازم برای حضور بازیکنان خارجی و بازیکنان کشورهای عضو اکو فراهم و آماده صدور روادید و بلیط این شرکت کنندگان برای این دوره هستیم.

وی افزود: با توجه به این مساله که سایت WCG از مسابقات جام دیجیتال بازی‎های رایانه‎ای ایران به عنوان بزرگترین مسابقات جام دیجیتال دنیا نام برده است و صحت آن را نیز توسط نمایندگانش تأیید کرده است.

ابطحی گفت: با این استقبال چشمگیر و برنامه ریزی دقیق می توانیم کنفدراسیون بازی های دیجیتال کشورهای عضو اکو را در ایران داشته باشیم.

وی با ابراز رضایت از برگزاری جامی که 300 هزار بازی 15 دقیقه ای دارد و به عنوان یک تفریح سالم، اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را به صورت مفید پر کرده است گفت: با بودجه ای که به این جام اختصاص یافته و نتیجه فرهنگی بالایی که حاصل آن بوده است باید از مسؤلان برگزاری جام تقدیر کرد و ما آماده هستیم تا همکاری لازم برای برگزاری دوباره این جام در سال 91 و تا قبل از دهه فجر، انجام دهیم.

ابطهی گفت: توجه به بازیکنان بازی های دیجیتال و تحت حمایت قرار دادن آنها می تواند درآمدزا باشد و همان طور که ما در فوتبال از بازیکنان حمایت کرده و خرید و فروش بازیکن داریم، در بازی‎های دیجیتال هم می توانیم این کار را انجام دهیم.

وی با ابراز رضایت از برگزاری مسابقات برای بانوان در سال بعد گفت: برای دوره های بعد و برای برترین های استانی نیز جایزه در نظر گرفته خواهد شد.

مسابقات بین المللی جام دیجیتال از 17 تیرماه لغایت 29 تیرماه با حمایت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در حال برگزاری است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.